• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

رونمایی فیات از خودرو جدید 500


در تاریخ 4 مارس 2020 ، فیات تولید کننده خودروی ایتالیایی ، اعلام کرد که مدل cinquecento خود را به دنیای برقی می برد ، این شرکت پیش از این 500 la prima cabrio رونمایی کرده بود .

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

کرونا ، گودیر را هم به چالش کشید !


گودیر آینده ای را برای رانندگان تصور می کند که دیگر هنگام آسیب مجبور به تعویض لاستیک خود نیستند . بلکه در چنین شرایطی لاستیک ها بتوانند خود را ترمیم کنند.

لاستیک های هوشمند گودیر


شرکت تایر و لاستیک گودیر اخیراً نزدیک به 5 میلیون کیلومتر آزمایش بر روی جاده ها و آزمایشات میدانی از مشتریان با لاستیک های متصل انجام داده است . لاستیک های متصل – لاستیک هایی هستند که سنسورهای تعبیه شده دارند و قادر به اعلام شرایط لاستیک و خودرو به راننده می باشند .

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

5 عامل اصلی پیشگیری کننده از خرابی گیربکس اتوماتیک


گیربکس اتوماتیک، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین اختراع‌ها در صنعت خودروی دنیا محسوب می‌شود. اگر چه گیربکس اتومات بسیار ایمن می‌باشد، ولی برخی اقدامات هستند که هنگام رانندگی با خودروی اتوماتیک نباید آن‌ها را انجام دهید. همچنین برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک خودروتان موارد مهم و موثری وجود دارد که در صورت رعایت آنها هزینه‌های شما بسیار کاهش می‌یابد.

روش محاسبه مصرف بنزین خودرو


میزان مصرف سوخت خودرو به چه عوامل مختلفی بستگی دارد

self inflating tire چیست؟


"SIT" مکانیزمی است که در آن از انرژی خودِ چرخ برای باد کردن لاستیک (تایر) ها استفاده میشود برای بیشتر آشتا شدن مطالعه برفرمایید

۵ نکته مفید هنگام تعویض و استفاده از لاستیک‌های زمستانی


هنگامی که دمای هوا در مکانی که سکونت دارید به زیر هفت درجه سانتی‌گراد رسید، وقت استفاده از لاستیک های زمستانی رسیده است. از این رو مهم ترین کارهایی که با ورود به سرما باید به آن توجه کنید، تعویض لاستیک های خودرو با لاستیک ها زمستانی است.

تایرهای هوشمند ابداعی کنتیننتال؛ نسل جدید تایرهای خودرو


شرکت کانتیننتال یک شرکت قطعه سازی چند ملیتی است که در سطحی توسعه یافته به ساخت فناوری های هوشمند برتر در صنعت حمل نقل می پردازد

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید


شرکت تایرسازی کومهو در کشور کرهٔ جنوبی از دو مدل تایر مفهومی جدید خود به تازگی رونمایی کرد. این گونه که از شواهد پیدا است هر کدام از تایرها برای کاربرد مخصوصی ساخته شده‌اند.

چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها


چه ضرورتی دارد خانم ها برای تعویض تایر خودرویشان متقبل زحمت شوند؟

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند


مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0