لاستیک های زمستانی




لاستیک های زمستانی

در سال ۱۹۷۷ شرکت گودیرتایر برای اولین بار به معرفی لاستیک‌ های چهار فصل پرداخت. ایده بسیار ساده بود، به جای اینکه رانندگان زحمت تعویض تایرهای ماشین در فصل زمستان را به جان بخرند، می‌توانند از لاستیک‌ های چهار فصل استفاده کنند. فروش این محصول سر به فلک کشید و سایر کمپانی‌ها هم به این مسیر پیوستند. امروزه تقریباً تمامی خودروهای تولیدی در آمریکا با این نوع لاستیک‌ ها به بازار عرضه می‌شوند و ۹۷٫۵ درصد لاستیک‌ های خریداری شده از این نوع هستند. امّا آیا واقعاً این ایده مناسب است؟ در حقیقت، نه! در واقع این لاستیک‌ ها در ماه‌های گرم سال عملکرد مناسبی دارند امّا در شرایط برفی چسندگی کمتری نسبت به لاستیک‌ های مخصوص برف دارند. این به این معنی است که رانندگان دارای لاستیک‌ های چهار فصل زمستان و هنگام بارش برف از امنیت و ایمنی کمتری نسبت به رانندگان صاحب تایرهای طراحی شده برای برف و یخ برخوردارند.

 

هایپرتایر

ویژگی‌های لاستیک‌ های زمستانی

– اینگونه لاستیک‌ ها قابلیت ترمز گیری بهتری در زمین‌های برفی و یخی دارند.

– عملکرد بهتری در جاده‌های یخی و برفی دارند.

– طراحی گل این لاستیک‌ ها به صورتی است که قابلیت کارکرد در زمین‌های یخی را فراهم می کند، به گونه‌ای که از انباشتگی و جمع شدن برف بر روی لاستیک جلوگیری می کند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0