چرا از کاور لاستیک استفاده کنیم ؟





کاور لاستیک

اگر شما ماشین جیپ ، وانت و یا آفرودی دارید که لاستیک زاپاس آن بیرون از ماشین قرار می گیرد ، توصیه می شود با یک کاور روی آن را بپوشانید . این کار طول عمر تایر شما را بالا می برد. تایرها هم زنده هستند .نه به معنی جان داشتن اما برای مثال ، مانند یک عضله هنگام ورزش کردن عمل می کنند .
اگر یک تایر استفاده شده باشد ، انعطاف پذیر می شود در نتیجه مثل پوست پستانداران سالم و نرم باقی می ماند ، اما اگر هرگز از تایر خود استفاده نکنید و آنها را در آفتاب قرار دهید بر روی آنها ترک هایی ایجاد می شود حتی اگر یک کیلومتر هم حرکت نکرده باشند . پرتوهای فرابنفش خورشید باعث ترک خوردن آن شده و همچنین تایر را مثل پوست خزندگان زبر و خشن می کند. مثل پوست کوروکودیل ، تایرهای ترک خورده فقط سخت نمی شوند بلکه خطرناک هم هستند. البته ، همه تایرها برای مدتی در آفتاب قرار می گیرند اما آنها از قبل مهندسی شده اند. بنابراین وقتی از تایرهای خود استفاده می کنید انعطاف پذیری آنها را بالا می برید اما تایری که استفاده نشود به این انعطاف پذیری نمی رسد.
در حالت ایده آل ، تایرها برای مدت طولانی نباید در سرما و آفتاب قرار بگیرند ، اما اگر شما غالباً رانندگی نمی کنید و یا اگر خودرو خود را برای ماه ها در پارک می گذارید و از آن استفاده نمی کنید ، یک کاور می تواند به طولانی بودن عمر تایرتان کمک کند . کاور ها اغلب زیبا به نظر نمی رسند ، پس در بازار بیشتر جستجو کنید تا یک مدل جذاب پیدا کنید


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0