چرا لاستیک های سفارشی؟




لاستیک های متناسب با مشخصات خودرو

خودروسازان درصدد آن هستند خودروهایی را تولید نمایند که پاسخگوی تمام نیازهای رانندگان باشند. بدین منظور تایر خودرو می بایست حتما متناسب با مشخصات خودرو، به خصوص ماشین هایی که عملکرد ها و قابلیت های خاصی دارند طراحی و تولید گردند. خودروها بایکدیگر متفاوت هستند. با توجه به توزیع وزن متفاوت و ساختار شای آن، به منظور بهینه سازی کارایی خودرو، ساختار تایر از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

"خودروهایی با قابلیت های خاص، نیاز به تایرهایی با عملکردهای ویژه دارند."

تولیدکنندگان بزرگ دنیا همچون میشلن، پیرلی، بریجستون با همکاری مشترک با برترین خودروسازان جهان، طی پروسه زمانی دو الی سه ساله، تایرهای ویژه هر یک از مدل ها را طراحی، مهندسی و در نهایت تولید سفارشی برای مدل های مختلف خودروسازان برتر دنیا می نماید. به طور مثال، لاستیک های فابریک (Original Equipment) پیرلی، با همکاری شرکت پورش در دهه هشتاد میلادی رونمایی شدند و پس از آن پیرلی با غول های خودروسازی جهان از جمله بی ام دبلیو، مرسدس بنز، آئودی، مینی، فراری، استن مارتین و غیره همکاری خودرا گسترش داد. به طوریکه اکنون پیرلی دارای بالاترین تعداد هومولوگیشن (تاییدیه خودروساز) می باشد. تایرهای OE پیرلی، با علاِئم ویژه خودروسازان  بر روی دیواره تایر نشانه گذاری می شوند.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0