دستگاه لاستیک درار ( Tire Changers )




دستگاه لاستیک درار ( Tire Changers )

‫یکی از ابزارهای مفیدی که باعث راحتی کار و افزایش بهره وری نیروی کار می شود و از ضروری ترین وسایل آپاراتی ها محسوب می شود لاستیک درآر است. از مزیتهای اصلی لاستیک درآر نسبت به روش های سنتی به حداقل رساندن آسیب به لاستیک در هنگام در آوردن و جا زدن آن است. از سویی دیگر دستگاه لاستیک درآر کار را برای آپاراتی ها ساده ترمی نمایند چرا که نیروی فیزیکی کمتری نیاز است صرف کنند. لاستیک درآرها براساس نوع تجهیزات به چند دسته ساده، تیوبلس دار، و کمرشکن تقسیم بندی می شوند. نوع تیوبلس دار بوسیله مخزنی که پشت آن تعبیه شده است باد را به صورت ناگهانی از طریق سوراخ هایی که درون فکهای دستگاه قرار دارند وارد لاستیک های تیوبلس می کنند. تفاوت لاستیک درآر ساده و کمرشکن این است که در لاستیک درآر ساده اهرم تایلیور به صورت افقی و با استفاده از نیروی دست جابجا می شود ولی در نوع کمرشکن اهرم تایلیور به صورت عمودی حول یک محور با استفاده از نیروی باد جابجا می شود. نوع دیگری از تقسیم بندی بر اساس اندازه لاستیک ها انجام می شود که به دو نوع سبک و سنگین برای خودرهای سبک و سنگین تقسیم می شوند.

هایپرتایر به عنوان اولین و تنها ارائه کننده ی خدمات نصب لاستیک در محل توسط واحدهای سیار در کشور از جدید ترین فناوری ها در  لوازم آپاراتی استفاده می کند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0