میشلن تایر CrossClimate2 را در یک رویداد مجازی رونمایی کرد




لاستیک جدید میشلن

اولین تایر CrossClimate ، که یک تایر تابستانی با قابلیت تمام فصلی می باشد در سال 2015 توسط میشلن رونمایی شده است و حالا میشلن آمریکای شمالی در تاریخ 22 جولای یک رویداد مجازی برگزار کرد تا لاستیک جدید  CrossClimate2  را معرفی کند. الکسیس گارسین ، رئیس هیئت مدیره و رئیس میشلن آمریکای شمالی ، در سخنان آغازین خود گفت :   CrossClimate2 اوج علم و نوآوری است و در بیش از 1.000.000 کیلومتر ( 630،000 مایل ) آزمایش شده است که ایمنی خودرو را فراهم می کند وی اشاره کرد :CrossClimate2  تعریف مجددی از تایرهای تمام فصل نیز است . این تایربا داشتن عملکرد عالی در شرایط جاده ای بارانی ، خشک و برفی  و همچنین چنگ زنی عالی ، ایمنی خودرو را افزایش می دهد ،  مسافت توقف را کوتاه و سطح اطمینان رانندگان را بالا می برد.  شانون مکینتاش راننده حرفه ای مسابقات و آنتون توماس معاون میشلن عملکرد این تایر را در مسیر مسابقات آزمایش کردند .  

اندرو مورر ، معاون فروش میشلن ، دراین رویداد از CrossClimate2 به عنوان یک محصول " فراگیر " برای بازار یاد کرد و بر ارزش کلی آن نیز تأکید کرد و به فروشندگان اعلام کرد که CrossClimate2 باعث هدایت مصرف کنندگان به فروشگاه های شما می شود .
در راه اندازی فاز 1 ، CrossClimate2 در 25 سایز ارائه می شود. مورر همچنین اضافه کرد ، فاز 2 در سال 2021 برای 80٪ از کل خودروهای سواری ، کرس اوور ، وانت ها و لوازم جانبی موجود در  بازار ارائه می شود . مورر با ابراز علاقه به شبکه فروشندگی میشلن گفت: شما ارتباط اساسی بین تجارت ما و رانندگانی که لاستیک های ما را خریداری می کنند ، دارید .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0