چراغ راهنما




چراغ های راهنما، شاید کم کاربرد ترین وسیله درماشینها باشند. با این حال استفاده از چراغ راهنما از مهمترین اعمالی است که شما به عنوان راننده، برای آگاه کردن رانندگان دیگر از حرکت احتمالی خود برای به حداقل رساندن غافلگیری های خطرناک انجام می‌دهید. شما احتمالا خودرویی را که درنقطه کور دیدتان است را نمی‌بینید، اما راننده آن خودرو چشمک زدن چراغ راهنمای شما را قبل از آنکه وارد مسیر حرکت آن شوید را خواهد دید. امتناع از به کار بردن چراغ راهنما احتمالا دلیل بسیاری از حوادث رانندگی است، و احتمالا سرچشمه بسیاری از خشونت های خیابانی نیز می‌باشد.
هنگامی که راننده اقدام به تغییر مسیر ناگهانی میکند، خودرو یا خودروهای پشت سر او ناچار به گرفتن ترمز ناگهانی ودرجا هستند که در خوش بینانه ترین حالت، نتیجه این حرکت باعث فرسایش زود هنگام تایر خودرو یا خودروهای عقبی میشود. ترمزهای ناگهانی و درجا یکی از عوامل موثر در کاهش عمر مفید تایر خودرو به شمار می آید. بیاییم با رعایت کردن و استفاده بهینه از چراغ راهنمای خودرو، کمکی به کم شدن تصادفات و عدم فرسودگی تایر های خودرو ها کنیم.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0