آلودگی تایر، معضلی جدی




آلودگی تایر، معضلی جدی

تایرها با ما در سفرهای روزانه همراه هستند. بدون وجود آنها زندگی طبیعتا سخت تر خواهد شد. اما وقتی عمر آنها به پایان میرسد با آنها چه کار میکنیم؟! آیا انها را کنار جاده رها میکنیم؟ یا اصلا آیا به فکر بازیافت می افتیم؟

طی تحقیقات به عمل امده در آمریکا سالانه 300 میلیون تایر در این کشوردورانداخته می شود. درهر جایی روی این کره ی خاکی میتوان تایر بلامصرف را مشاهده کرد. کنار ساحل، در جنگل، کنار جاده ها و یا هر جای دیگر. دیدن این مناظر خیلی پسندیده نمی باشد. علاوه بر ان تجمع تایر های فرسوده در یک جا میتواند چه برای محیط زیست و چه برای انسانها بسیار خطرناک باشد.

چه میشود کرد؟! برای کند شدن روند تخریب محیط زیستمان راه کارهای بسیاری وجود دارد. که خوشبختانه در دنیای امروز بیشتر دارد به آنها توجه میشود. چراکه بحث حفظ محیط زیست به بحثی بحرانی و جدی تبدیل شده است. پس قبل از اینکه تایر خودروتان را دور بریزید کمی به آن فکرکنید. متاسفانه در ایران هنوز به این بحث خیلی پرداخته نشده است و مکان معتبری برای تحویل این لاستیک ها وجود ندارد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0