بهترین لاستیک برای زانتیا




مشخصات لاستیک زانتیا

زانتیا یک خودروی خانوادگی است که توسط خودروساز فرانسوی تولید شده است. زانتیا در انگلستان طرفداران زیادی داشت، اگرچه هرگز نتوانست با خودروهای محبوب انگلیسی همانند: فورد یا اپل رقابت داشته باشد اما  این خودرو به سیتروئن کمک کرد تا جایگاه محکمی در بازار اتومبیل های تجاری در انگلستان ایجاد کند. بد نیست بدانید زانتیا برای اولین بار در اواخر سال ۱۹۹۲ از خط تولید خارج شد و تا ۲۰۰۱ که سال آخر حضورش بود توانست نزدیک به دو میلیون دستگاه از این مدل را به فروش برساند. بعد از این خداحافظی زود هنگام از بازارهای اروپا، شرکت سایپا در ایران تولید آن را برعهده گرفت و در قحطی خودروهای خوش ساخت، ایرانی ها را با آن آشنا کرد. نام زانتیا با سواری نرم و کیفیت خوب رانندگی شناخته می شود. البته این برتری را مدیون سیستم تعلیق مناسب و اختصاصی اش بوده تا جایی که آن را نسبت به دیگر رقبایش کاملا متمایز کرده است. نکته قابل توجه اینجاست که زانتیا به لطف سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی قابلیت حرکت روی سه چرخ را دارد و در هنگام ثابت بودن و هنگام پارک، مناسب با وضعیتش هم تغییر ارتفاع می دهد.

سایز لاستیک زانتیا

نمونه های اولیه این فرانسوی پرطرفدار با لاستیک میشلن به بازار عرضه شد ولی در گذر زمان و با توجه به سایز استاندارد تایر این خودرو که با بسیاری از تولیدات داخلی مشترک است مشتریان با توجه به توان خرید و انتظاری که از سواری خودروی خود داشته اند برندهای مختلف موجود در بازار را برای جایگزینی لاستیک های فرسوده خودروی خود انتخاب کرده اند. بطور کلی و از دیدگاه فنی و ایمنی هر لاستیکی که از استاندارد تحمل وزن با شاخص ۸۸ و سرعت با نماد H  برخوردار باشد برای این خودرو گزینه مناسبی محسوب می گردد و موارد دیگری همچون طرح گل و نوع طراحی و فصلی که تایر برای آن طراحی شده با توجه به موقعیت جغرافیایی محل استفاده از خودرو، اهمیت پیدا می کند. سایز فابریک لاستیک زانتیا 185/65R15 است، اما در صورت تمایل به پهن کردن لاستیک زانتیا میتوان از لاستیک سایز پهن زانتیا 205/60R15 و سایز 195/60R15 را جایگزین نمود.

قیمت لاستیک زانتیا

عوامل متعددی برای قیمت یک لاستیک خوب تاثیر گذار هستند. برند لاستیک ، سایز و رینگ لاستیک ، کیفیت لاستیک و طرح گل آن عواملی هستند که بر روی کیفیت و قیمت یک لاستیک خوب اثر گذارند. لاستیک مناسب برای سیتروئن زانتیا را می توان از برند های ایرانی: بارز، ایران تایر، کویر تایر گلدستون و... با قیمت دولتی و همچنین در برند های خارجی: تراینگل ، میشلن، بریجستون و... با قیمت های مناسب و رقابتی از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه و با اطمینان خاطر از کیفیت و ضمانت  تایرها ، آنها را خرید کرد. شما می توانید لاستیک بارز برای زانتیا و لاستیک جی تی رادیال اندونزی برای زانتیا را از این فروشگاه خریداری نمایید و در صورت تصمیم گیری جهت خرید لاستیک پهن برای زانتیا به خاطر داشته باشید که حتما از سایزهای اعلام شده در بالا استفاده نماید.

خرید لاستیک زانتیا

جهت خرید لاستیک فابریک سیتروئن زانتیا و لاستیک پهن این خودرو در برندهای معتبر و مطرح خارجی همچون: میشلن ، هانکوک و تراینگل که به عنوان بهترین لاستیک خارجی برای زانتیا شناخته می شوند و همچنین پرفروش ترین لاستیک ایرانی دولتی در برندهای: بارز ،  ایران تایر و گلدستون ، به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که یکی از عاملان فروش این لاستیک در سایزها و برندهای مختلف است ، مراجعه نمایید و لاستیک مناسب زانتیا را با نازلترین و رقابتی ترین قیمت ها و همچنین گارانتی های معتبر از شرکت های واردکننده و تولیدکننده ایرانی هر یک از این برندها ، به ثبت برسانید و با خرید لاستیک زانتیا از این فروشگاه اینترنتی معتبر ، در صورت حضور در تهران یا شهر کرج خدمات نصب و بالانس را به صورت سیار دریافت نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0