بهترین لاستیک برای MVM X33




لاستیک ام وی ام X33

خودروهای کراس اور کامپکت از محبوب ترین کلاس های خودرویی در دنیا می باشند. این نوع خودروها به دلیل اندازه مناسب بدنه محبوب بوده و فضای مناسبی نیز برای سرنشینان دارند. از ویژگی های مهم این نوع خودروها می توان به مصرف سوخت پایین آنها اشاره کرد. شرکت خودروسازی چری چین در سال 1999 تاسیس گردید و از سال 2003 تولید انواع خودرو سواری خود را آغاز کرد. جالب است بدانید شرکت چری علاوه بر تولید محصولات خود ، برای شرکت های مطرحی همچون: جگوار و لندرور نیز خودرو مونتاژ کرده و به سراسر دنیا صادر می کند. از محصولات پرفروش این کمپانی خودروی MVM است که از زیر مجموعه های این شرکت چینی می باشد. خودرو MVM X33 طی سالهای متوالی چندین بار دستخوش تغییرات فنی و ظاهری گردیده است. ین خودرو در حال حاضر در ایران و توسط شرکت مدیران خودرو در دو تیپ S و S اسپرت عرضه می گردد. این محصول دارای موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ 2000 سی سی توان 139 اسب بخار و همچنین دارای دو نوع گیربکس 5 دنده دستی و مدل اتومات است. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر می باشد . دیگر ویژگی های این خودرو تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف برقی و آینه های جانبی برقی می باشد که می توان به آن اشاره کرد.

سایز لاستیک ام وی ام X33 

انتخاب و خرید لاستیک مناسب برای ام وی ام X33 با سایز استاندارد باعث بهبود عملکرد خودرو شما می گردد، پس حتما در انتخاب و خرید آن دقت لازم را داشت باشید. خودرو کراس اوور ام وی ام ایکس اس دارای لاستیک استاندارد با سایز 215/65/16 است که امکان انتخاب و جایگزینی سایز های پهن تر را نیز برای شما فراهم می کند ، که البته پهن کردن لاستیک به شما توصیه نمی شود . چرا که سایز لاستیک X33  به اندازه ی کافی پهن می باشد. در هر صورت در صورت تمایل می توانید سایز را به 225/60/16 تغییر دهید.

قیمت لاستیک ام وی ام X33 

در هنگام خرید لاستیک جدید قیمت همیشه یکی از مهم ترین بخش هایی است که هر راننده ای به آن بسیار توجه می کند و براساس بودجه ای که در نظر گرفته است ، تایر موردنظر را خریداری می کند. برای خرید لاستیک بارز برای ام وی ام X33 و خرید لاستیک تراینگل برای MVM X33 می توانید به وب سایت هایپرتایر مراجعه کنید و این نوع لاستیک را  با مناسب ترین قیمت و همچنین 5 سال خدمات پس از فروش شرکت وارد کننده خریداری نمایید. با خرید لاستیک ام وی ام از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر علاوه بر دریافت خدمات نصب و بالانس سیار در یکی از مناطق 22 گانه تهران یا مراکز خدمات دهی این شرکت در شرق و غرب تهران ، می توانید در هر کجای ایران نیز که هستید آن را از طریق باربری دریافت کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0