مناسب ترین لاستیک برای لیفان X60




درباره ی خودرو لیفان بیشتر بدانیم

لیفان از سال 2005 شروع به تولید وعرضه خودروهای سواری و ون نمود و توانست رتبه 88 در بین شرکت های کشور چین و رتبه سوم صادرکنندگان خودروی چینی را کسب کند. لیفان با تولید اتومبیل و موتورسیکلت توسط کاربران جهانی بسیار شناخته شده است و نمونه ای از تولید هوشمند در چین است. لیفان با تأسیس کارخانه های موتور سیکلت در ویتنام ، تایلند و ترکیه و محصولات خود را  به بیش از 80 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. لیفان در تیپ های گوناگونی همچون: 520 ، 620 ، 820 ، X50 ، X60 ، X70 تولید و در بازار عرضه می گردد. در اینجا به بررسی خودروی لیفان X60 که یکی از قدیمی‌ترین کراس‌اورهای چینی بازار ایران است و لاستیک مناسب آن که از فروش بالایی نیز برخوردار است، می پردازیم. زیبایی ظاهری و کیفیت عالی در تجهیزات فنی باعث شده لیفانx60 مورد توجه مردم کشورمان قرار بگیرد. لیفان ایکس 60 به مدرنی خودروهای کاروان میباشد و به اندازه یک خودروی برون شهری قوی و محکم است.

سایز لاستیک لیفان x60

لاستیک‌ها ممکن است از نظر ظاهری به نظر شبیه به هم بیایند ، اما باید دانست که آنها در سایزها و ویژگی های مختلفی تولید می‌شوند که برای انتخاب یک تایر باید به سایز و نوع آن لاستیک توجه کرد.. رینگ 16 به دلیل کم کردن ضربه های وارد شده بر کابین و فراهم کردن آرامش و راحتی سرنشینان مناسب لیفان X60 می باشد. بنابراین لاستیک استاندارد لیفان X60 اتوماتیک و دنده ای با سایز 215/60R16 در ایران در نظر گرفته شده و امکان انتخاب و جایگزینی سایز های پهن تر با لاستیک سایز 215/65R16 نیز وجود دارد ولی معمولا این کار توصیه نمی شود چراکه سایز لاستیک فابریک به اندازه ی کافی پهن می باشد. استفاده از لاستیک نامرغوب و نادرست باعث آسیب رساندن به سایر اجزا خودرو و درنتیجه هزینه بیشتر میشود بنابراین بهتر است برای خرید و تعویض لاستیک لیفانX60  با بررسی دقیق نوع ، سایز و کیفیت انواع تایرها و همچنین با کمک گرفتن از افراد متخصص در این زمینه خیلی راحت و مطمئن اقدام به تعویض و خرید لاستیک نمایید. شما می توانید با کمک از وبسایت هایپرتایر اقدام به خرید لاستیک لیفان X60 و خرید لاستیک لیفان 620 و دیگر تیپ های این خودرو نمایید.

قیمت لاستیک لیفان x60

تایرهای گوناگونی برای خودروی لیفان 620 ، 820 ، X60 ، X50 و ... مناسب هستند که در بین آنها برند های مطرح ایرانی: یزد تایر، بارز، ایران تایر و... با قیمت مصوب دولتی و برند های خارجی : تراینگل، میشلن، هانکوک و... با نازلترین قیمت می توان نام برد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر نسبت به خرید لاستیک تراینگل برای لیفان 620 ، خرید لاستیک بارز برای لاستیک لیفان  X60  ، لاستیک لیفان 820 و تیپ های دیگر این خودرو در برندهای مطرح ایرانی و خارجی دیگر را با قیمت مناسب تهیه کنید. فقط کافی است با ورود به وب سایت هایپرتایر لاستیک مورد نیاز خود را جستجو کنید و از راهنمایی و اطلاعات هایپرتایر برای خرید بهترین لاستیک لیفان خود بهره مند شوید. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0