پرفروش ترین لاستیک های ایرانی





خرید لاستیک ایرانی 

انتخاب و خرید بهترین لاستیک ایرانی اصولا از تحقیق و ارزیابی یا تجربه افرادی که از آن برند استفاده کرده اند ، صورت می گیرد . خرید بهترین لاستیک برای 206 ، بهترین لاستیک برای پراید و خودروهای پرمصرف و پرفروش دیگر به نظر کمی دشوار می آید . اما با کمی پرس و جو و کسب اطلاعات می توان بهترین انتخاب را انجام داد. شناخت یک لاستیک خوب در بازار متنوع  تایر یک مزیت محسوب می شود که می تواند به شما برای داشتن یک تایر با طول عمر بالا و با کیفیت وهمچنین قیمت مناسب کمک کند . در اینجا به معرفی چندین برند ایرانی لاستیک می پردازیم که بیشترین فروش را در بازار تایر در دسته بندی تایرهای تولید داخلی داشته اند. تایرهای که برای انواع خودروهای سواری و شاسی بلند ایرانی و وارداتی در سایزهای مختلف استفاده می شوند. پیش ازاینکه شروع به کنکاش درباره برندها کنید ، در ابتدا به این نکته بیاندیشید که باید تایری را انتخاب کنید که متناسب با خودروی شما باشد ، از سایزی استفاده کنید که حتما در دفترچه راهنمای خودرو شما درج شده باشد یا در غیراین صورت دیواره تایر فابریکی که زیر خودرو نصب گردیده را مشاهده کنید ، یا برای راهنمایی بیشتر از یک متخصص کمک بگیرید. در ایران چندین شرکت تولید کننده تایر وجود دارد که سالهاست مشغول به فعالیت و تولید انواع تایر سواری ، شاسی بلند ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، باری - اتوبوسی و ... می باشند . در اینجا لیست کارخانجات لاستیک سازی ایران را براساس باکیفیت ترین لاستیک ایرانی و پرفروش ترین لاستیک ایرانی مشاهده خواهید که شامل برندهایی مانند : بارز ، ایران تایر ، کویر تایر ، یزد تایر و گلدستون است که بین برندهای ایرانی دیگر بیشترین فروش و توجه را از سوی مصرف کننده به خود جلب کرده اند. این برند هر کدام به تنهایی دارای استراتژی خاصی برای تولید محصولات متنوع خود هستند .

بهترین شرکت لاستیک سازی ایران

گروه صنعتی لاستیک بارز اولین و بزرگترین تولید کننده لاستیک در ایران می باشد. تولیدات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و همچنین تکنولوژی پیشرفته ی که دارند به عنوان بهترین تایرهای ایرانی بین مشتریان معرفی شده اند. یکی از راهبردهایی که بزرگترین کارخانه لاستیک سازی ایران به آن توجه ویژه دارد ، همکاری با خودرو سازان بزرگ ایرانی مانند ساپیا و ایران خودرو بوده است و اخیراً با اضافه کردن و تولید لاستیک های شاسی بلند در سایزهای گوناگون به سبد محصولات خود توانست است بازاری رقابتی را بین برندهای دیگر ایجاد کند. بارز تمام محصولات خود را با نرخ مصوب دولتی در اختیار نمایندگان فروش خود و همچنین مصرف کنندگان قرار می دهد. از پرفروش ترین طرح گل های بارز می توان به مدل های P660 که مناسب برای خودرو پراید در سایزاستاندارد 165/65R13 ، لاستیک تیبا با سایز استاندارد 175/70R13 ، لاستیک 206 با سایز استاندارد 185/65R14 اشاره کرد .

پرفروش ترین لاستیک بارز

 طرح گل P660 یکی از پرفروش ترین مدل های بارز که بهترین شرکت لاستیک سازی ایران است ، می باشد. این طرح گل در سایزهای متنوع و پرمصرف تولید می گردد . سایزهایی که مناسب برای لاستیک خودروهای پرفروش ایرانی مانند: پراید در تیپ های گوناگون و با سایز استاندارد 165/65R13 و سایز پهن تر آن 175/60R13 ، انواع پژو 206 در تیپ های مختلف با سایز استاندارد 185/65R14 و لاستیک خودرو تیبا هاچ بک و صندوقدار با سایز استاندارد 175/70R13 می باشد. لاستیک P660 بارز علاوه بر نرمی دیواره ها با عدم انتقال نوسانات جاده باعث راحتی راننده و سرنشینان خودرو می گردد . همچنین این لاستیک دارای مقاومت غلطشی بسیار پایین است که مصرف سوخت شما را کاهش داده و به محیط زیست نیز آسیب نمی زند. این تایر دارای صدای کم وطول عمر بالا می باشد البته دوام تایر در اکثرا مواقع به شرایط نگهداری و استفاده راننده بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر برای خرید لاستیک بارز P660 دولتی و یا طرح گل های دیگر این بارز در سایزهای متنوع  اقدام نمایید.

بهترین لاستیک ایرانی

شركت تولیدی ایران تایر تولید کننده انواع تایر و لاستیک خودرو با ساختار بایاس و رادیال نخی می باشد كه در گـروههای تایر سواری، وانتی، باری، اتوبوسی، كشاورزی و تایر راه سازی، با نام تجاری ایران تایر عرضه می شوند. با در نظرگرفتن نیاز روز افزون به لاستیک خودرو رادیال بلت سیمی و كاهش تقاضا برای بایاس، شركت ایران تایر، اقدام به اجرای مرحله اول طرح و توسعه تولید لاستیک خودرو بلت سیمی با ظرفیت 4000 تن نموده است. ایران تایر همواره در تلاش بوده با ارائه بهترین کیفیت ، محصولاتی مطابق با نیاز مصرف کننده را تولید کند. ایران تایر دارای طرح گل های متنوع با عملکردهای مختلف می باشد که در اینجا به یکی از پرفروش ترین مدل های این برند که برای خودروهای پرکاربردی همچون پراید در تیپ های مختلف مناسب می باشد، می پردازیم .

پرفروش ترین لاستیک ایران تایر

لاستیک ایران تایر دارای مدل های مختلف برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشد که یکی از پرفروش ترین طرح گل های این برند IT16 است . مدل IT16 ایران تایر بهترین انتخاب برای خودروهای پرکاربردی همچون پراید در در تیپ های مختلف مثل : پراید صبا ، پراید نسیم ، پراید 132 و ... است. سایزهایی که در این مدل و برای خودرو پراید تولید می گردد ، سایز استاندارد پراید 165/65R13 و سایز 165/80R13 که برای خودروهایی همچون: پژو روآ ، پژو آردی ، پیکان ساده و پیکان وانت مناسب می باشد . از ویژگی های این IT16 ایران تایر می توان به فرمانپذیری عالی ، راحتی و ایمنی بیشتر آن اشاره کرد . هایپرتایر یکی از نمایندگان فروش محصولات ایران تایر با قیمت دولتی است که امکان خریدی آسان را از طریق فروش آنلاین برای مشتریان خود فراهم کرده است.

لاستیک دولتی کویر تایر

شركت كويرتاير در اواخر سال 1366 با سرمايه يك ميليون ريال تأسيس گرديد و عمليات اجرایي احداث كارخانه براساس موافقت اصولي صادره از وزارت صنايع و با ظرفيت اسمي25.500 تن از نيمه دوم 1370 در زميني به مساحت 112 هكتار در شهرستان بيرجند آغاز گرديد و در نوزدهم مهر ماه سال 1377 با صرف 350 ميليارد ريال سرمايه‌ گذاري ریالی و ارزبري 84 ميليون دلار به بهره‌برداري رسيد. شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از 15 درصد از تایر تولیدی کشور (به لحاظ وزنی) و بیش از 22 درصد از تایر تولیدی کشور (به لحاظ عددی) دراین کارخانه تولید می گردد. کویر تایر نیز یکی از برندهایی است که دارای محبوبیتی بین مردم می باشد و تایرهایی را تولید می کند که پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.

لاستیک دولتی یزد تایر

یزد تایرماموریت اصلی خود را طراحی، تولید و ارائه ی خدمات پس از فروش انواع تایر سواری رادیال و بایاس تایر و تویوپ موتورسیکلت در صنعت حمل و نقل شهری و جاده ای قرار داده است. این شرکت تولید کننده تایر سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند و در ماه های اخیر نیز شاهد ای مسئله بوده ایم که بیشترین سهام خود را به شرکت آرتاویل (تایر گلدستون) واگذار کرده است . به دلیل همکاری آغاز شده بین یزد تایر و گلدستون می توان گفت که فناوری استفاده شده در تولیدات تایر این دو شرکت تفاوت چندانی ندارد و در حال حاضر کیفیت محصولات تولید شده در دو کارخانه به یکدیگر نزدیک می باشد و هر دو برند همچنان از پرفروش ترین ها در صنعت تایر می باشند.          


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0