طراحی و تولید انحصاری لاستیک جدید یوکوهاما برای بنز GLS




لاستیک یوکوهاما برای مرسدس بنز

یوکوهاما اعلام کرد که برای شرکت مرسدس بنز لاستیک های ADVAN Sport V107  را به عنوان تجهیزات اصلی این خودروهای جدید GLS 63 4MATIC + تولید کرده است .  تولید این لاستیک از اکتبر سال 2019 در دو سایز  285/45ZR22 114Y   برای لاستیک های جلو و سایز  325/40ZR22 114Y برای لاستیک های عقب آغاز شد.
 ADVAN Sport V107  یک تایر با کارایی بالا است که توسط یوکوهاما در درجه اول برای استفاده در خودروهای پرقدرت و لوکس تولید شده است.  این تایر عملکرد رانندگی بسیار خوبی را برای خودروهای های لوکس نسبت به لاستیک های قبلی ADVAN Sport V105 ارائه می دهد . لاستیکها به طور مشترک برای خودروی مرسدس AMG   ساخته شده و علامت MO1  مرسدس بنز (طراحی شده مخصوص مرسدس بنز مدل AMG با کشش بهینه و فرمان پذیری دقیق ) بر روی فاق تایر نوشته شده که قابل مشاهده است.
لاستیک یوکوهاما با یک برنامه ی مدیریت شده در حال گسترش حضور خود در بازار تایرهای برتر در زمینه لاستیک های مصرفی خودرو می باشد. یکی از استراتژی های خاص برای دستیابی به این هدف ، استراتژی تولید تایر خودروهای لوکس است ، که هدف آن افزایش استفاده از لاستیک های یوکوهاما به عنوان OE در خودروهای لوکس در ژاپن و خارج از کشور می باشد . این شرکت به عنوان سازنده تایر انتخاب شده ، توسط تولید کنندگان خودرو در سراسر جهان برای استفاده از فناوری و کیفیت است.

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0