پیرلی، فراتر از تایر




پیرلی بیش از یک تولیدکننده لاستیک

برند "پیرلی" در سراسر جهان به عنوان نماد تعالی و فن آوری شناخته می شود. پیرلی درواقع میراث کیفیت و استایل بی نظیر کشورایتالیا است. جایگاه پیرلی به عنوان تامین کننده اصلی تایربرترین خودروسازان جهان گواهی بر این مدعاست. فعالیت های پیرلی به تولید لاستیک محدود نمی گردد. طی بیش از صد و ده سال گذشته، پیرلی همواره اسپانسر ورزش های مختلف بوده است. برای مثال می توان به تیم فوتبال اینترمیلان (Inter Milan) ایتالیا، تیم بیسبال لس آنجلس داجرز (Los Angeles Dodgers)، مسابقات اسکی، هاکی روی یخ، قایقرانی و البته مسابقات فرمول یک، اشاره نمود. از سال 2011 تا 2019 میلادی، پیرلی به عنوان اسپانسر مسابقات فرمول یک (Formula 1) تنها تامین کننده لاستیک ماشین های شرکت کننده، می باشد. مسابقات فرمول یک، به عنوان پرطرفدارترین مسابقات اتومبیل رانی جهان، در سال بیش از 1.6 میلیارد نفر بیننده در سرتاسر جهان دارد. پیرلی هرسال بیش از 45000 هزار حلقه لاستیک در اختیار شرکت کنندگان این رویداد پرهیجان قرار می دهد. درسال 1964 میلادی، پیرلی درراستای گسترش فعالیت های هنری و فرهنگی خود، "تقویم" (The Cal) را بنیان گذاری نمود. در قالب این رویداد فرهنگی وهنری پیرلی، طی بیش از نیم قرن گذشته، برترین عکاسان جهان جلوه های چشم نوازی از هنر و فرهنگ معاصر را ثبت نموده اند. تقویم پیرلی، در تثبیت جایگاه، هویت و تصویر برند، نقش عمده ای ایفا می نماید.

به منظور حفظ و ترویج ارزش ها و فرهنگ سازمانی پیرلی در قالب نمایشگاه ها و سایر فعالیت های فرهنگی و هنری بنیاد پیرلی (Pirelli Foundation) درسال 2008 میلادی تاسیس گردید. در همین راستا، پیرلی مکان یکی از کارخانه های سابق خود، به وسعت 15000 مترمربع، در میلان را به یک مرکز هنری، فرهنگی تبدیل نموده است.

طراحی پیرلی

پیرلی دیزاین (Pirelli Design) بستر پروژه های پرستیژ و لوکس پیرلی بشمار می رود. پیرلی با مشارکت چندی از برترین برندهای جهان، محصولاتی همچون کفش، اسکی آلپاین، پوشاک، ساعت و غیره را طراحی و تولید می نماید.

فروشگاه های پرستیژ

پیرلی در سه شهر لس آنجلس، مونیخ و موناکو فروشگاه و مرکز خدمات تایر متفاوتی موسوم به "پی زیرو ورلد" (PZERO World) را تاسیس نموده است. مصرف کنندگان در این مراکز ، تایر و سایر خدمات مورد نیازخود را با تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز خریداری می نمایند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0