پیرلی آموزش دیجیتال جدید را برای فروشندگان تایر و کارمندان فروش راه اندازی کرد




آکادمی پیرلی

فعالیت های آموزشی پیرلی هرگز متوقف نمی شود و اکنون نوآوری مهمی را معرفی کرده است.  با آمدن بیماری همه گیر Covid-19، زندگی همه به حالت تعطیل در آمده است . به همین دلیل ، این شرکت بسته های آموزشی جدید را به صورت مجازی برای فروشندگان و نیروهای فروش آنها آماده کرده است. از اواسط ماه مارس ، نمایندگی های تایر و کارمندان پیرلی قادر به شرکت در جلسات آموزش آنلاین جدید بودند و همچنین این برنامه آموزش فنی الکترونیکی به آکادمی Tyrecampusو پیرلی افزوده شد. هدف از این آموزش های مجازی ، ساختن روش جدیدی برای کار با مشتریان است که تا حدودی نحوه عملکرد بازار تایر در آینده را شکل خواهد داد.

آموزش دیجیتال جدید برای نمایندگان فروش لاستیک

این ابتکار جدید ، ایمیلی را هرهفته برای نمایندگان فروش تایر با محوریت بهترین استراتژی های تجاری برای وفادار نگه داشتن مشتریان در حین تعطیلی ، جزئیات بیشتر در مورد مشخصات آخرین تغییرات تایرهای پیرلی ، فعالیت هایی برای برجسته کردن پویش های پیرلی (از جمله پایداری ، زنجیره های عرضه لاستیک طبیعی ، و ارزش نام تجاری) و همچنین فرایندهای جدید برای ساده سازی فروش و مدیریت خدمات ارسال خواهد کرد.
کانالهای ارتباطی دیجیتالی مختلف از جمله : ایمیل ، سایت B2B ، بستر یادگیری الکترونیکی ، وبینارها و جلسات مجازی ، تعدادی مقاله ، دفترچه راهنما ، مصاحبه ، آموزش تصویری و دوره های فنی در اختیار فروشندگان لاستیک اتومبیل و موتور قرار گرفته است. این امر به آنها این امکان را می دهد تا هر زمان که علاقه داشتند ، با اتصال از راه  دور فعالیت های آموزشی را شروع کنند . این برنامه به زبانهای محلی در تمام كشورهایی كه نمایندگان فروش پیرلی در آن حضور دارند ، مانند : ایتالیا ، سایر نقاط اروپا و همچنین آمریکا و روسیه وجود دارد . در سال 2019 به لطف یک برنامه چند زبانه ، آموزش الکترونیکی پیرلی حدود 6000 فروشنده لاستیک در سراسر جهان را درگیر کرد.

آموزش مجازی برای کارمندان پیرلی

این آموزش برای نیروهای فروش و سایر کارمندان شاغل در بخش بازرگانی ، دیجیتال مارکتینگ و مدیریت مشتری شرکت پیرلی نیز موجود است ، که باعث می شود حداکثر فرصتهای دیجیتالی برای تعامل با مشتری حتی در طول محدودیت های فعلی ، با هدف ایجاد یک رابطه کاری جدید در هنگام از سرگیری فعالیت های تجاری امکان پذیر شودماتیا بوساکچینی ، معاون ارشد اجرایی پیرلی ، گفت : ما فکر می کنیم که ارائه این ابزارهای دیجیتالی برای همکاران و فروشندگان در شرایط فعلی بسیار مهم و مفید است . استفاده از جدیدترین روش های ارتباطی امری است که پیرلی در آن همیشه با شرکای تجاری خود ، سرمایه گذاری و به اشتراک گذاشته است. این ابتکار عمل جدید به کارمندان شاغل در فروش و همچنین فروشندگان تایر کمک می کند تا روشهای جدید تبلیغ محصولات ما ، تقویت روابط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر را کشف کنند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0