به این مشکلات توجه کنیم!




به این مشکلات توجه کنیم!

بالا رفتن سن تایرهر وسیله ای که ما خریداری میکنیم یک تاریخ تولید و یک تاریخ انقضاء دارد. لاستیک هم مانند دیگر وسایل مصرفی یک طول عمر مشخص دارد. طول عمر مفید لاستیک 5 سال در نظر گرفته شده است. البته همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این مدت زمان کاملا به نوع استفاده شما از وسیله ی نقلیه تان برمیگردد.

ترک خوردگی لاستیک: وقتی لاستیک برای مدتی طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار میگیرد این اتفاق ممکن است رخ بدهد. نحوه ی نگهداری از تایر ها بسیار مهم است.

کم بادی یا پر بادی لاستیک: کم بادی لاستیک باعث افزایش حرارت لاستیک شده و کم کم لاستیک را از بین میبرد. توجه داشته باشید که برای باد کردن لاستیک، لاستیک باید سرد باشد.

از بین رفتن آج لاستیک: پس از استفاده ی طولانی از لاستیک، آج لاستیک کم کم از بین میرود. وقتی آج لاستیک از بین رفت ترمز گیری به خوبی انجام نخواهد گرفت. پس پیشنهاد ما این است که به سن لاستیک و میزان استفاده از لاستیک تان توجه داشته باشید.

بالانس نبودن چرخها : بالانس چرخ همانطور که از اسمش پیداست به منظور ایجاد تعادل در چهار چرخ خودرو انجام میگیرد. از نشانه های بارز بالانس نبودن چرخها میتوان به لرزش فرمان حین رانندگی اشاره کرد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0