ثبت رکورد جدید پورشه پانامرا با لاستیک میشلن




ثبت رکورد با لاستیک میشلن

خودرو پورشه پانامرا که مجهز به لاستیک های Pilot Sport Cup 2  میشلن می باشد رکورد جدیدی را در مدار 20.832 کیلومتری نوربرینگ آلمان و در زمان 7 دقیقه و 29.81 ثانیه زد. این رکورد توسط لارس کرن و با خودرو پانامرا که مجهز به لاستیک های Pilot Sport Cup 2 میشلن با سایز 275/35 ZR 21  برای جلو و 325/30 ZR 21 برای عقب بوده است ، زده شد . لارس کرن در مورد زمان ثبت رکورد گفت:  بهبود دینامیک جانبی خودرو و افزایش سطح چنگ زنی لاستیک های جدید PS Cup 2 میشلن تأثیر عمده ای در ثبت این رکورد داشته است. در این آزمایش با وجود لاستیک های میشلن من موفق به چنگ زنی عالی در پیچ و با سرعت بالا شدم  ، که قبلاً تصور این را نمی کردم که با این خودرو با این رکورد امکان پذیر باشد.

لاستیک های Pilot Sport Cup 2 میشلن پیش از این به عنوان لاستیک های فابریک ( OE ) در بسیاری از خودروهای پورشه مانند : 918 Spyder ، Cayman GT4 ، 911 GT3 و GT3 RS و 911 GT2 RS  استفاده شده است . از ویژگی های این تایر می توان به تکنولوژی چند ترکیبی و طراحی آن اشاره کرد . این تایر دارای چنگ زنی عالی در هر شرایط آب و هوایی می باشد و همچنین مقاومت ، دقت و تعادل عالی را بین جلو و عقب خودرو و استفاده از فرمان تضمین می کند . این لاستیک با توجه به ویژگی هایی که دارد مورد نیاز سازندگان خودروهای آلمانی است و از نظر مقاومت غلطشی با مقررات اروپایی مطابقت دارد و قرار است به زودی در بازار خودرو و تایر در دسترس همگان قرار بگیرد.
 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0