میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020




درباره ی میشلن بیشتر بدانیم

برند محبوب و مطرح میشلن سالهای زیادی است که در حوزه تولید انواع لاستیک برای خودروهای سواری ، شاسی بلند ، سنگین و نیمه سنگین ، وچرخه ، موتور ، خودروهای برقی و ... لاستیک تولید می کند. این شرکت که محبوبیت جهانی دارد با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تایرهای باکیفیت و باعملکرد بالا را تولید می کند. میشلن در سالهای اخیر برای حفظ بیشتر زمین دست به کارهایی در راستای حفظ منابع طبیعی و زیست محیطی زده است و تایرهایی را امروز تولید می کند که آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. این شرکت همچنین اسپانسر و تامین کننده مسابقات زیادی از جمله مسابقات اتومبیلرانی است . شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر اقدام به خرید انواع لاستیک میشلن با بهترین قیمت کنید و لذت یک سواری آرام و راحت را تجربه کنید.

لاستیک میشلن در مسابقات اتومبیلرانی

مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد. این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت وعملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی پایبند باشد. برنده شدن در مسابقه 24 ساعته لمانز فقط یک شانس نیست! تا کنون میشلن و تیم های شرکت کننده در این مسابقات ، 22 پیروزی متوالی داشته اند .

طول عمر بالای لاستیک میشلن : یک مزیت تعیین کننده

میشلن به طور مداوم در حال اختراع و آزمایش راه حل های جدید فن آوری برای افزایش عملکرد، استقامت، انعطاف پذیری بیشتر و تضمین ایمنی در این مسابقه سخت است. میشلن هر ساله در لمانز نشان می دهد که عملکرد تایرهایش از نظر کارایی و ایمنی باید در کل مدت مسابقه ارزیابی شود، به این دلیل که ممکن است لاستیک ها نتوانند در مسیر خود باقی بمانند و عملکرد آنها به محض تغییر آب و هوا یا قرار گرفتن در شب، دچار مشکل شود. هر ساله، میشلن فرصتی تازه برای نمایش کیفیت و عملکرد طولانی مدت محصولات خود فراهم می کند. نزدیک به دوازده ساعت این مسابقه در تاریکی برگزار شد و همزمان با سوخت گیری اجازه تعویض لاستیک داده نمی شد و این یک چالش مهم برای آنها بود. اکثر رقبا در لمانز به دوام بسیار عالی لاستیک میشلن و کیفیت پشتیبانی فنی که آنها ارائه می دهند، اعتقاد دارند. میشلن می گوید: ما همیشه آماده هستیم تا رقبایمان را در پیروزی خود شریک کنیمدر مسابقه 24 ساعته لمانز، 54 خودرو در خط شروع حضور داشتند که به لاستیک میشلن مجهز بودند و از کارکنان میشلن در این مسابقه، 50 مشاور و مهندس تیم به اضافه 64 کمک مکانیک حضور داشتند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0