درباره کویر تایر بیشتر بدانیم





كويرتاير در اواخر سال ۱۳۶۶ با سرمايه يك ميليون ريال تأسيس گرديد و عمليات اجرایي احداث كارخانه براساس موافقت اصولی صادره از وزارت صنايع و با ظرفيت اسمي ۲۵.۵۰۰ تن از نيمه دوم سال ۱۳۷۰ در زميني به مساحت ۱۱۲ هكتار در شهرستان بيرجند آغاز شد و در نوزدهم مهر ماه سال ۱۳۷۷ با صرف ۳۵۰ ميليارد ريال سرمايه‌گذاری ریالی و ارزبری ۸۴ ميليون دلار به بهره‌برداري رسيد. شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از 19 درصد از تایر تولیدی کشور (از نظر وزنی) و بیش از 19.4 درصد از تایر تولیدی کشور (از نظر تعدادی) را تولید می کند.

منبع تأمين تكنولوژيكی تايرهای باياس شركت كويرتاير شركت لاستيك پارس می باشد كه تكنولوژی شركت پيرلی ايتاليا را منتقل نموده است و دانش فنی تايرهای راديال نيز از شركت ماتادور جمهوری اسلواكی كه يكی از شركت‌های معتبر اروپا می باشد اخذ گرديده است. شركت كويرتاير اولين شركت تايرساز ايرانی می باشد كه اقدام به انعقاد قرارداد خريد و انتقال دانش فنی و توليد تايرهای راديال استيل بلت نموده است.

شرکت کویرتایر افتخار می کند که همواره نوپویی و نوجویی را محور اصلی سیاست های استراتژیک خویش قرار داده است. این شرکت از بدو تاسیس تاکنون همواره منشاء تحولات علمی چشمگیری در صنعت تایر کشور بوده که افتخار پیشتازی در دستیابی به تکنولوژی تولید تایرهای رادیال سیمی از آن جمله است. طرح ریزی سیاست های اجرایی و تشکیلاتی کویرتایر بر پایه اصل مترقی مشتری مداری و با هدف تأمین خواسته‌های تصریحی و تلویحی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز با بهره گیری از مفاهیم نوین مدیریت صنعتی صورت می پذیرد. کویرتایر امروز افتخار صنعت تایرکشور و نماد علم و صنعت خراسان جنوبی است و طی سالها فعالیت ارزشمند و تولید با کیفیت همواره پله های ترقی، تعالی و پیشرفت را به عنوان سازمانی پویا و روبه رشد پیموده و اینک می رود تا با تکیه بر توانمندی مدیران، کارشناسان و کارکنان ساعی و ارزشمند خویش و با تولید محصولات با کیفیت همچون گذشته در صنعت تایر کشور پیشتاز باشد.

بهترین گل لاستیک کویر تایر 

الگانس کی‌بی 12 یا Elegance KB12 را می توان بهترین طرح گل لاستیک کویر تایر نام برد که با چسبندگی خوب مناسب برای جاده های بارانی و خیس است. از ویژگی های دیگر این تایر چنگ زنی و ترمزگیری فوق العاده آن است و با بهبود فرمان پذیری رانندگی در پیچ های تند و تغییر مسیرهای ناگهانی را آسان تر می کند. این لاستیک به نرمی حرکت خودرو کمک کرده و صدای ک​می را در سرعت های بالا تولید می کند همچنین با مقاومت غلتشی پایین، باعث مصرف سوخت در زمستان می شود.

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با ارائه لاستیک دولتی با نرخ مصوب و ارائه خدمات نصب و بالانس، پاسخگوی تمام نیاز مشتریان است و تجربه یک خرید لاستیک مناسب را برای کاربران به ارمغان می آورد. 



 



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0