بریجستون را بیشتر بشناسیم




درباره ی برند لاستیک بریجستون بیشتر بدانیم

شرکت بریجستون یک شرکت ژاپنی و چندملیتی سازنده تجهیزات خودرو است که در سال 1931 توسط شوجیرو ایشیباشی در ژاپن تاسیس شد . نام بریجستون از ترجمه کالک ایشیباشی به معنای پل سنگی در ژاپنی گرفته شده است.

از سال 2021 ، بریجستون و فایرستون که از برندهای زیرمجموعه این رکت است، بزرگترین تولید کننده لاستیک در جهان و همچنین بهترین لاستیک خارجی شناخته شده است . پس از بریجستون، میشلین (فرانسه)، گودیر (ایالات متحده)، کانتیننتال (آلمان) و پیرلی (ایتالیا) در رتبه های بعدی قرار داردند. طی گزارشات اعلام شده ،  گروه بریجستون تا جولای 2018 دارای 181 مرکز تولیدی در 24 کشور در سراسر دنیا بود.

بریجستون آمریکا ریشه‌های خود را به دو شرکت برجسته باز می‌گرداند: شرکت تایر فایرستون، که توسط هاروی فایر استون در آکرون، اوهایو در اوت 1900 و شرکت تایر بریجستون، که توسط شوجیرو ایشیباشی در ژاپن در سال 1931 تأسیس شد.

تاریخچه ای از لاستیک بریجستون

دو شرکت تولیدکننده لاستیک فایرستون و بریجستون ، در سال 1988 با خرید شرکت بریجستون با فایرستون ادغام شدند و ترکیبی این شرکت ها باعث گردید تا آنها به بزرگترین شرکت تایر و لاستیک جهان تبدیل شوند و حتی به عنوان 10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا نیز معرفی گردد.

بریجستون آمریکا دفتر مرکزی خود را در نشویل، تنسی در سال 1992 تأسیس کرد . امروزه، بریجستون آمریکا متشکل از یک خانواده بین المللی از شرکت ها، با بیش از 50 مرکز تولید و بیش از 55000 کارمند در سراسر قاره آمریکا است.  بریجستون آمریکا همچنان متعهد به رهبری جهانی در فناوری تایر، ارائه خدمات در سطح جهانی و شرکتی برجسته در جوامعی است که در آن زندگی و کار می کنیم. فرهنگ و ماموریت شرکت ، ریشه در سخنان موسس شوجیرو ایشیباشی دارد که گفت بریجستون وقف "خدمت به جامعه با کیفیت برتر" است.

تایر بریجستون و حفظ محیط زیست

گروه بریجستون برای داشتن محیط زیستی سالم برای نسل های فعلی و آینده تلاش می کند و معتقد است که "همه ما با هم هستیم"  و هر کسب و کاری باید نقشی در حفظ منابع و محیط زیست ایفا کند و مسئولیتی داشته باشد که از آن دفاع کند. این تعهد به جامعه ای پایدارتر در سه هدف اصلی ماموریت بریجستون مشهود است:

  1. با طبیعت هماهنگ باشید: ما مسئولیت مشارکت در حفاظت از تنوع زیستی را از طریق افزایش زیستگاه در زمینی که مالک آن هستیم و هدایت برنامه های آموزش زیست محیطی و ترویج تحقیقات زیست محیطی برای نوآوری در محصولات خود در تأسیسات تحقیق و توسعه خود بر عهده گرفته ایم.
  2.  ارزش منابع طبیعی: ما به طور مستمر تلاش می کنیم تا میزان منابع طبیعی مورد نیاز برای محصولات و فرآیندهای خود را از طریق بهبودهای عملیاتی و طراحی محصول خود کاهش دهیم. ما همچنین به کاهش میزان زباله تولیدی خود ادامه می دهیم. به عنوان مثال، شش تا از تاسیسات ما به وضعیت زباله صفر تا دفن زباله دست یافته اند.
  3.  CO2و سایر انتشارات قابل توجه خود را کاهش دهید: ما به طور مستمر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود، نه تنها در ردپای مستقیم خود، بلکه در چرخه عمر محصولاتمان تلاش می کنیم. هدف شرکت ما کاهش 35 درصدی انتشار CO2 تا قبل از سال 2020 است. ما زمان و پول خود را در زنجیره ارزش خود در بسیاری از مشارکت‌های نوآورانه از جمله برنامه SmartWay EPA سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. به همین ترتیب، ما سرمایه گذاری زیادی برای آموزش مصرف کنندگان در مورد چگونگی صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش عمر مفید تایرها و وسایل نقلیه خود از طریق برنامه های آموزشی در شبکه 2200 خرده فروشی متعلق به شرکت خود انجام داده ایم . ما به تعهد خود نسبت به محیط زیست، دستاوردهایمان و تقدیری که برای تلاش های زیست محیطی خود دریافت کرده ایم، افتخار می کنیم. ما از شما دعوت می کنیم بیانیه ماموریت زیست محیطی ما را بخوانید و در مورد تلاش های شرکت ما برای کاهش انتشار CO2 مطلع شوید.

محصولات شرکت بریجستون

بریجستون بزرگترین تولید کننده تایر در جهان است . این شرکت تایرهایی را برای خودروهای کوچک، خودروهای اسپورت، یوتس، خودروهای شاسی بلند و 4*4  آفرود و همچنین تایرهای ماشین‌آلات سنگین و هواپیما تولید می‌کند.  بریجستون که به دلیل دوام و عملکرد بسیار مورد توجه قرار می گیرد، تایرهایی را برای تمام طبقات مصرف کنندگان تولید می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر انواع لاستیک بریجستون را که مناسب برای خودروهایی همچون: هایلوکس، فوتون، نیسان سافاری، لکسوس، ولوو، اف جی کروز، لندکروز و غیره تهیه نمایید. شما همچنین می توانید لاستیک بریجستون مناسب پرادو دو در و چهار در را نیز این فروشگاه خریداری کنید.

قیمت لاستیک بریجستون ژاپن

از آنجایی که برند بریجستون مترادف با عملکرد بالا، فناوری نوآورانه و حداکثر بهره وری سوخت است، قیمت بالاتر تا حدودی توجیه می شود . بریجستون خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک برتر در جهان تثبیت کرده است.  برای مشاهده قیمت و خرید لاستیک بریجستون ژاپن ، می توانید به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه کنید و این لاستیک را با قیمتی مناسب و همینطور خدماتی پس از فروش خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0