معرفی برند لاستیک سومیتومو




تاریخچه ای کوتاه درباره ی لاستیک سومیتومو

سومیتومو یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در سراسر جهان است که در سال ۱۶۳۰ توسط ماساتومو سومیتومو تأسیس شد. امروزه این گروه صنعتی، همچنان بر پایه خط مشی که بنیان‌گذار شرکت در قرن ۱۷ میلادی تعیین نموده، مدیریت و کنترل شرکت‌های تابعه، زیرمجموعه و فرعی گروه سومیتومو را بر عهده دارد و در زمینه‌های گوناگون و صنایع مختلف، فعالیت می‌نماید.

این شرکت بزرگ دارای شرکت‌های تابعه است که زیرمجموعهان  و شرکت های فرعی سومیتومو در حوزه‌ را می توان همچون: استخراج معادن و فلزات ، صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، خدمات مالی ، بانکداری و بیمه ، صنایع داروسازی ، ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی ، صنایع سنگین ، فناوری اطلاعات ، ساخت‌ و ساز املاک و مستغلات ، کارخانجات تولید سیمان و سرامیک ، فولادسازی ، بازرگانی و تجارت ، تولید ، توزیع و انتقال برق ، خدمات لجستیک و ترابری فعالیت می‌نماید.

این شرکت‌ها عبارتند از مزدا ، ان‌ای‌سی ، بانک سومیتومو میتسویی ، سومیتومو کمیکال ، داینیپون سومیتومو فارما ، سومیتومو الکتریک ، سومیتومو رابر ، سومیتومو کورپوریشن ، سومیتومو لایف ، سومیتومو متال ، سومیتومو میتسویی تراست ، صنایع سنگین سومیتومو ، گروه مالی سومیتومو میتسویی ، میتسویی سومیتومو و نیپون شیت گلس. سومیتومو در سال 2015 صد و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و اعلام داشت که به روند رشد خودش در آینده ادامه خواهد داد.  

لاستیک های پرفروش سومیتومو

لاستیک سومیتومو با طرح گل (HTR A/S P02)

این مدل لاستیک چهار فصل است. در تابستان و زمستان عملکرد بسیار مناسبی دارد و همچنین مناسب برای رانندگی با سرعت بالا می باشد. این لاستیک دارای مهندسی و فناوری پیشرفته و دقیقی به ویژه برای ماشین های ورزشی و مسابقه ای می باشد.

 لاستیک سومیتومو با طرح گل ( HTRZ III )

این مدل، فرمان پذیری عالی ای در سرعت بالا دارد. آج های جهت دار یک طرفه وی  V) ) شکل این لاستیک جوری طراحی شده است که آب و خیسی را به راحتی از خود میراند.

لاستیک سومیتومو با طرح گل (HTR Enhance LX ) 

این مدل دارای آج نامتقارن می باشد و عملکرد بالایی را دارا است. مدل ال ایکس گزینه ی بسیار مناسبی برای ماشین های صندوقدار و کوپه میباشد. سواری ای کاملا نرم و راحتی را برای راننده فراهم می کند.

لاستیک سومیتومو با طرح گل ( Touring LSV )

این مدل نیز چهار فصل بوده و همانند مدل قبلی مناسب برای خودرو های کوپه و سدان میباشد.از ویژگی های بارز این مدل طول عمر بالای آن می باشد.

لاستیک سومیتومو با طرح گل Touring LSH))

در این مدل آج به گونه ای طراحی شده است که آب را به راحتی میراند و دارای چسبندگی مناسب در رطوبت و خیسی است.

لاستیک سومیتومو با طرح گل Touring LST))

این مدل قابل استفاده در تمامی فصول می باشد. دارای چسبندگی مناسب و بهترین گزینه برای ماشین های شاسی بلند، کوپه و صندوقدارمیباشد. طول عمر بالا، راحتی سواری و و فرمان پذیری از ویژگی های بارز این مدل می باشد.

قیمت لاستیک سومیتومو و خرید اینترنتی آن

لاستیک های ژاپنی طرفداران زیادی دارند و دلیل آن نیز متریال باکیفیتی است که در ساخت آنها به کار برده می شود. سومیتومو نیز یکی از پرفروش ترین برندهای ژاپنی در زمینه ی تولید لاستیک در دنیا است که بر کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا تمرکز دارد. این شرکت در تلاش است تا لاستیک های با قیمت عالی را برای هر قشری از مردم تولید کند. شما می توانید برای خرید انواع لاستیک سومیتومو ژاپن در سایزهای متنوع و قیمت های رقابتی به صورت آنلاین به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه نمایید و آن را تهیه و خریداری کنید. بعد از خرید لاستیک موردنظر نیز می توانید آن را درب منزل خود به همراه خدمات نصب و بالانس سیار دریافت کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0