معرفی برند نانکنگ (Nankang)




درباره لاستیک های نانکنگ (نانکن)

نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند. فداکاری نانکنگ با ارائه لاستیک های با کیفیت و عملکرد فوق العاده به دنیا برای بیش از 60 سال را نمی توان انکار کرد. با گذشت زمان، آنها تبدیل به یک شرکت لاستیک سازی بسیار قوی شده اند که لاستیک های با کیفیت و مقرون به صرفه را تولید می کنند. نانکنگ ادعا می کند که اولین تولید کننده تایر بوده که تایر رادیالی را معرفی کردند، که تا حدودی بحث برانگیز است زیرا گودریچ به معنای واقعی کلمه همین ادعا را دارد. پس از موفقیت اولیه ی نانکنگ ، آنها با لاستیک یوکوهاما همکاری کردند، اما این مشارکت در اواخر دهه 70 پایان یافت. این همکاری واقعاً زمینه ای را برای نانکنگ فراهم کرد تا آن ها لاستیک هایی به شکل امروزی تولید کنند. شرکت نانکنگ در ابتدا یک شرکت دولتی بود که در زمینه تامین لاستیک نظامی تخصص داشت و در سال 1996 پس از حرکت نانکنگ برای تبدیل شدن به یک شرکت خصوصی، آنها فرصت هایی را برای انجام کارهای بیشتر بدون وجود یوکوهاما کشف کردند و از همین رو آنها یک جدایی حماسی خلق کردند.

تایرسازی نانکنگ در اواخر دهه 70 چند کارخانه در چین و تایوان تأسیس کرد که امروزه نیز در حال کار هستند. آنها در حال حاضر به بیش از 80 کشور ، لاستیک توزیع می کنند و یک عنصر اصلی در تجارت بین المللی محسوب می شوند. نانکنگ مجموعه ای بسیار جامع از لاستیک هایی دارد که در سایزهای مختلف تولید شده اند. هدف این شرکت تولید تایرهایی با سایزهای مناسب برای خودروهای مدرن سواری ، کراس اوور ، شاسی بلند و کامیون هاو همچنین وسایل نقلیه قدیمی می باشد.

کیفیت لاستیک نانکنگ

برند نانکنگ چندین جایزه تضمین کیفیت را دریافت کرده است که نشان از گام های بلند آن در جهت تولید محصولات با کیفیت مناسب است. علاوه بر این، نانکنگ گواهینامه ISO را نیز دریافت کرده است که پیش نیاز صادرات کالا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. نانکنگ همچنان لاستیک هایی تولید می کند که تجربه رانندگی ایمن را در بیشتر شرایط فراهم می کند. این تایر فرمانپذیری عالی در جاده های خشک را فراهم می کند. درجاده های خیس نیز با عملکرد و فرمانپذیری مناسبی که ارائه میدهد، احساس امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین طول عمر این لاستیک­ها به دلیل ترکیبات استفاده شده در آج تایر ، بیشتر از دیگر لاستیک ها بالاتر است و ماندگاری بیشتری دارند. از همین رو لاستیک نانکنگ (نانکن) بسیار مورد استقبال رانندگان و مصرف کنندگان این برند می باشد.

خرید لاستیک نانکنگ

اگر به دنبال یک لاستیک مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای خودروی خود می باشید لاستیک های نانکنگ یکی از بهترین لاستیک های پر طرفدار هستند. بدیهی است که نانکنگ مانند سایر تولیدکنندگان لاستیک در بازار امروزه مانند: لاستیک میشلن و لاستیک هانکوک از محبوبیت زیادی برخوردار نیست، اما بابت پولی که خرج می کنید از ارزش ها و عملکرد خوب این تایر ها برخوردار خواهید بود. نانکنگ یک تولید کننده لاستیکی است که برای افرادی که نیاز به عملکرد خوب با قیمت های بسیار پایین دارند، بسیار مناسب می باشد و این امر موجب اشتیاق بسیاری از رانندگان در مورد این تایر می باشد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0