معرفی برند مکسس (maxxis)




لاستیک مکسس ساخت کجاست ؟

توسعه این شرکت تقریبا به سال 1967 در تایوان برمی گردد و به دلیل تولید لاستیک های دوچرخه و با عملکرد بالا بسیار شناخته شد ، مکسس علاوه بر تولید لاستیک دوچرخه ، لاستیک موتور سیکلت ، خودرو سواری ، وانت ، کامیون ، خودروهای سنگین و کشاورزی تولید می کند که همگی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. محصولات مکسس در مراکز فنی این شرکت و همچنین مراکز پیشرو آزمایش تایر در جهان کاملاً تست می گردد. ما با ارزیابی دقیق ، قبل از تولید هر نوع لاستیک جدید از پیشرفته ترین تجهیزات تولید و امکانات مهندسی در آنها استفاده می کنیم. کیفیت لاستیک مکسس سالهاست که در بین مردم مطرح می گردد و دلیل آن استفاده از متریال مرغوب و تکتولوژی روز دنیا می باشد.

مطمئنا که مکسس هم مانند دیگر شرکتها یک شبه به این جایگاه دست نیافته است. این شرکت در سال 1967 شروع به فعالیت کرد و شعار اصلی خودش را ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قرار داد. همین تعهد است که این شرکت را به سمت استفاده از فناوری و توسعه در زمینه ی تولید لاستیک سوق داده است.

مکسس محصولاتی با کیفیت بالا را برای انواع خودروهای سواری ، کامیون های سبک و وانت ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، ، تریلر ، خودروهای مراقبت های صنعتی و چمن زنی و ...  ارائه می دهد و با توزیع آنها تقریباً در 180 کشور ، فعالیت در آسیا ، اروپا و آمریکای شمالی و بیش از 30،000 کارمند یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید لاستیک در جهان است.

کمپانی مکسس یکی از فعالان محیط زیست است که شعارش سیاره ی ما خانه ماست ، می باشد. این شرکت در این باره گفته: مسئولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم محصولاتی دوستدار محیط زیست را تولید کنیم و کمتر به زمین آسیب می رسانیم و این مستلزم استفاده از مواد تجدیدپذیر و باکیفیت است . مکسس با استفاده از فناوری های به روز در بخش های توسه و تحقیق خود ، برای تولید تایرهای Maxxis Green هم طراحی آج و هم مواد استفاده شده را مورد بررسی قرار داده است.

تأمین تجهیزات اصلی در قلب استراتژی شرکت مکسس قرار دارد. نکته اصلی در فلسفه بازاریابی در پشت برند مکسس ، سیاست ایجاد روابط نزدیک با تولیدکنندگان تجهیزات اصلی است. در یک رویکرد کاملاً یکپارچه ، تایر مکسس مراکز تحقیق و توسعه با کیفیت بالا را در آسیا ، ایالات متحده و اروپا ایجاد کرده است و تلاش می کنند کیفیت محصول خود را به طور مداوم بهبود بخشند.

چه برای برنده شدن در مسابقات مختلف اتومبیل رانی و چه برای لذت بردن از رفت‌ وآمدهای ایمن روزمره مکسس شرکتی است که مورد اعتماد همه رانندگان است که آن را تجربه کرده اند.

خرید لاستیک مکسس

خرید لاستیک نیاز به بررسی زیاد و اطلاعات کافی دارد . به طور مثال: برند ، کیفیت ، سایز و ... از نکاتی هستند که هنگام خرید لاستیک جدید باید آنها را مورد مقایسه و مطالعه قرار داد تا بهترین انتخاب را از بین تایرهای موجود در بازار داشت. نکته بسیار پر اهمیتی که باید به آن توجه کرد خرید لاستیک بخصوص لاستیک مکسس از شرکت های معتبر و شناخته شده است تا بتوان با اطمینان از کیفیت و گارانتی محصول موردنظر را خریداری نمود. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از شرکت های مطرح در زمینه فروش آنلاین لاستیک است که با ارائه انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی این امکان را برای شما فراهم می کند تا با اطمینان کامل لاستیک جدید خود را خریداری کنید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0