معرفی برند مارشال





لاستیک مارشال ساخت کجاست ؟

کمپانی تولیدکننده مارشال طیف گسترده ای از لاستیک ها را برای انواع وسایل نقلیه ارائه می دهد. برند لاستیک اتومبیل های کوچک همچون: لاستیک کالسکه کودکان سواری ، شاسی بلند ، وانت ، آفرود ، کامیونت گرفته تا کامیون های بزرگ و سنگین را تولید می کند. کمپانی مارشال با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید لاستیک با کیفیت و فروش در سراسر جهان از جمله: آلمان ، استرالیا و ایتالیا به عنوان بازار اصلی انگلیس شناخته می شود. جالب است بدانید لاستیک مارشال یکی از برندهای تابع لاستیک کومهو کره است که دفتر مرکزی آن در گوانجو می باشد. لاستیک کومهو در سال 1960 تاسیس شد و در یک سال گذشته با فروش 65 میلیون حلقه لاستیک، 2 میلیارد دلار کسب کرده است. کومهو دارای تجهیزات تولید لاستیک در کره، چین و ویتنام می باشد و همچنین دارای مراکز تحقیقاتی در کره، چین، اروپا و آمریکای شمالی می باشند. لاستیک های کومهو دارای تجهیزات اصلی نصب شده در وسایل نقلیه گوناگون نظیر فولکس واگن، مرسدس بنز و همچنین برند های کره ای مانند هیوندای و کیا می باشد.

کمپانی تولید لاستیک مارشال که هدف همگام شدن با تقاضاي دنيا برای خرید لاستيك دارد، به طور مكرر محصولات جديد و تازه را به بازار عرضه مي كند كه داراي آخرين فناوري لاستيك هستند و پاسخگوی نیاز مشتريان است. لاستیک های مارشال توسط ویژگی برجسته ی عملکرد بی نظیر با قیمت بسیارعالی شناسایی می شوند که می توان این تلفیق را در لاستیک زمستانی مارشال ار.زن .دبلیو ١٥ که در ارزیابی کلی از آزمون سال ٢٠١٢ تایر زمستانی که به طور مشترک توسط اومات و آداک انجام گرفت، مشاهده کرد. محصولات مارشال با دقت خاص در مراکز فنی این شرکت طراحی می شوند و دارای راحتی فوق العاده ، عملکرد متعادل ، طول عمر بالا و مصرف سوخت کمتر هستند. استفاده از الگوی آج نامتقارن در طراحی های این برند باعث بالا رفتن عملکرد این تایرها در سطوح خیس و بارانی می شود، به طوری که در تست های انجام شده توسط Auto Express، لاستیک های مارشال از بین ۱۵ برند لاستیک دیگر، در شرایط جاده ای خیس و بارانی عملکرد عالی در ترمزگیری داشته و همچنین در جاده های پر پیچ و خم نیز این عملکرد را حفظ کرده است، به طوری که برندهای بزرگ جهانی مانند : بریجستون ، گودیر و دانلوپ را در این زمینه شکست داده است. از دیگر ویژگی های مهم این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول عمر بالا

مهم نیست که چقدر از این لاستیک ها استفاده کنید، بهره گیری از آخرین فناوری ها در طراحی و تولید لاستیک های مارشال آنها را به تایرهایی با دوام و با طول عمر بالا تبدیل کرده است. علاوه بر این، طراحی آج لاستیک های مارشال به گونه ایست که حتی در شرایط خیس نیز چسبندگی لاستیک را حفظ کرده است.

مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی

ترکیب های مقاومی که در تولید تایرهای مارشال استفاده شده، آنها را به گزینه عالی برای تمام شرایط آب و هوایی تبدیل می کند و همانطور که هنگام بارندگی و در جاده های خیس رانندگی محکمی را ارائه می دهد، در آب و هوای گرم نیز در برابر حرارت مقاوم بوده و عملکرد خود را حفظ می کند.

متنوع در سایز

با نگاه به تایرهای مارشال متوجه تنوع سایز و اندازه این برند می شوید به طوریکه می توان گفت تقریبا برای انواع خودورها، لاستیک مارشال طراحی شده است، طراحی های متفاوت مارشال ظاهر جذابی به خودرو داده و آن را زیباتر نشان می دهد.

قیمت مناسب

شعار اصلی مارشال حفظ کیفیت با کمترین قیمت است از اینرو دلیل محبوبیت لاستیک مارشال، قیمت مناسب و در عین حال کیفیت و دوام بالای آن است که نسبت به دیگر رقبای خود در بازار برخوردار است. اگر به دنبال خرید لاستیک باکیفیت خارجی و قیمت مناسب می باشید، تایر مارشال انتخاب خوبی می باشد.

خرید لاستیک مارشال

این برند سالهاست، همانگونه که در سراسر دنیا عرضه می شود، در ایران نیز توسط شرکت های معتبری بفروش می رسد و محبوبیت خاصی را نیز در بین مردم داراست. انتخاب و خرید لاستیک می تواند به نظر کار دشواری باشد، اما شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مطرح و مورد اعتماد لاستیک مناسب خودروی خود را خریداری نمایید. یکی از فروشگاه هایی که امکان یک خرید لذت بخش را برای شما فراهم کرده است، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می باشد که به صورت اینترنتی و با در دسترس قرار دادن اطلاعات و ویژگی های مربوط به هر تایر و همچنین ارائه بهترین لاستیک ایرانی و بهترین لاستیک خارجی با ضمانت های معتبر و از همه مهم تر ارائه خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک در محل، خریدی آسان و دلچسب را برای شما امکان پذیر کرده است. برای خرید لاستیک مارشال و دریافت اطلاعات به وبسایت هایپرتایر مراجعه بفرمایید.

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0