معرفی برند لاسا




لاستیک لاسا ساخت کجاست ؟

برند لاسا در سال 1974 پایه گذاری شد و اکنون چهل و یکمین سالگرد خود را در تجارت تایر به عنوان پیشروترین برند تجاری ترکیه جشن گرفته است. این برند که بهترین مارک لاستیک ترکیه است شعار خود را The Intelligence Choice به معنای انتخاب هوشمندانه قرار داده است.

لاسا که توسط گروه شرکت ها و شرکای سابانجی تاسیس شد، ده سال پس از شروع تولید در سال 1978، پس از تبدیل شدن به یک شریک سرمایه گذاری مشترک با غول ژاپنی شرکت بریجستون، به Brisa تغییر نام داد. برند لاسا توسط شرکت بریجستون ژاپن و هلدینگ سابانچی ترکیه به منظور صادرات لاستیک‌های بریجستون به کشورهایی که امکان صادرات مستقیم این برند ژاپنی را ندارند، در ترکیه راه‌اندازی شده و برند دوم بریجستون محسوب می‌شود. تکنولوژی این برند به طور کامل برای بریجستون بوده و این شرکت همچنین مالک بخشی از این برند است. لاسا در حال حاضر در بخش خودروهای سواری، تجاری، وانت و کامیونت، راهسازی، کشاورزی و صنعتی فعال است و واردات دارد و امروزه لاستیک لاسا با آخرین فن آوری ، تحقیق و توسعه Brisa تولید می شود و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در اروپا است.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که لاسا را ​​به تولید کننده پیشرو تبدیل می کند، خدمات بی نقصی است که به مشتریان ارائه می دهد. ترکیب بهترین محصول با بهترین خدمات در اولویت اصلی فلسفه شرکت لاسا است. امروز لاسا از طریق فروش و خدمات پس از فروش، وضعیت خود را به عنوان سریعترین و مطمئن ترین مارک حفظ می کند.

به گفته خود کمپانی لاسا: ماموریت دارند از طریق رشد پایدار، ارزشهای برتر را به جامعه ارائه دهند. ایمنی، نوآوری، مشتری مداری، کار گروهی، تعالی تجاری و پایداری از مهم ترین ویژگی های مهم لاسا به حساب می آید.

کیفیت این محصول به دلیل بهره بردن از تکنولوژی بریجستون و تحت نظارت مهندسان بریجستون و سابانچی بودن آن را به حد بریجستون می‌رساند. اگر بازدیدی از خط تولید لاسا داشته باشید می‌بینید که از این خط تولید یک حلقه تایر لاسا و یک حلقه تایر بریجستون خارج می‌شود. مزیت دوم این برند قیمت آن است. به دلیل نزدیک بودن ترکیه با ایران قیمت این محصول با تایرسازان داخلی و کره‌ای قابل رقابت است.

تایر لاسا در مجموع 1.800 نوع لاستیک به بازار عرضه می کند که در بین آنها می توان لاستیک اتومبیل های سواری، وسایل نقلیه سبک، اتوبوس ها، کامیون ها و تراکتورها نام برد که همه آنها در مورد معیارهای ایمنی و کیفیت مطابق استانداردهای بین المللی هستند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0