خودرو برقی هامر GMC 2020




 

هامر 2020

خودروی وانت برقی هامر رونمایی شد. شرکت جنرال موتور خودرو  مدل جدید وانت هامر GMC تمام برقی ود را معرفی کرده است. شرکت جنرال موتور تولید خودروی هامر را از دهه ی 90 میلادی شروع کرده است . این شرکت تولیدکننده ی خودروهای شاسی بلندی است که شباهت زیادی به خودروهای ارتشی امریکایی دارند. این شرکت سال گذشته اعلام کرد که به زود از خودروی برقی خود رونمایی می کند و تا دو سال دیگر نیز آن را در بازار جهانی عرضه می کند. با رونمایی از اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است ، جنرال موتور نشان داد که زمین برایش مهم است و با تولید این خودرو به آن اهمیت خواهد داد. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و بخصوص خارج از جاده (آفرودی) دارد .

هامر جدید انرژی خود را از سیستم Ultium Drive  (سیستمی از موتورهای الکتریکی برای خودروهای نسل جدید برقی) دریافت می کند. قدرت این خودرو 1000 اسب بخار است و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو 3 ثانیه است و با هر بار شارژ باتری می تواند تا 563 کیلومتر مسافت را طی می کند.  خودرو GMC با هدفی مبتکرانه به بازار خواهد آمد و یک گام به آینده الکتریکی نزدیک می شود. خودرو هامر GMC به عنوان بهترین ابرخودروی آفرود برقی طراحی شده است که دارای ویژگی های جدید است که برای به چالش کشیدن موانع و زمینهای سخت ساخته شده است.

از ویژگی های برجسته آن می توان به: ظاهری زیبا که همانند مدل های دهه ی 90 هامر ساخته شده است ، 18 دوربین در اطراف و زیر ماشین جهت هدایت بهتر راننده ، نمایشگر 12/3 اینچی ، هدایت  منحصر بفرد 4 چرخ crawalk ( به چرخ های عقب و جلو اجازه می دهد تا با سرعت کم در یک زاویه حرکت کنند و حرکت مورب خودرو را برای قابلیت مانور بیشتر در زمینهای چالش بر انگیز امکان پذیر می کند)، سیستم تعلیق هوا، لاستیک های 35 اینچی گودیر، زره زیر بدنه و ... اشاره کرد. این خودرو افسانه ای در هر لحظه، تجربه ای لذت بخش را برای راننده و سرنشینان خودرو فراهم می سازد.

جالب است بدانید اولین خودروی هامر با تمام امکانات سفارشی با قیمت 113 هزار دلار عرضه شد و جنرال موتور اعلام کرده است که این خودرو در کمتر از یک ساعت پیش فروش شد. با قیمتی که اعلام گردید ، هامر گرانترین خودروی وانت برقی در جهان است. این خودرو قرار است با خودروی سایبرتراک تسلا رقابت کند . کمپانی جنرال موتور اعلام کرده است که در آینده قصد دارد به سمت تولید انبوه خودروهای برقی برود.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0