رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S




لاستیک تمام فصل هانکوک

کمپانی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدید و تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط ​​به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S  لافن خبر می دهد. لاستیک لافن G FIT 4S دارای شیارهای پهن و یک ترکیب سیلیس با قدرت بالا برای اطمینان از رانندگی پایدار در دماهای مختلف است.  تایر هانکوک با برند دوم خود، یعنی لافن انواع مختلفی از تایر خودروهای مدرن و شاسی بلند را که متناسب با سبک های زندگی مختلف است را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این تایر جدید برای رانندگانی که به دنبال سواری ایمن در تمام فصول سال و در مناطق شهری و مناطق کم ارتفاع هستند، ساخته شده است.

سانقون لی، رئیس کمپانی تایر هانکوک اروپا توضیح می دهد: ما برند لافن را بیشتر توسعه خواهیم داد و نسبت به نیاز بازار، سبد محصولات آن را گسترش می دهیم. تایر جدید و تمام فصل لافن برای خودروهای سواری و شاسی بلند نتیجه افزایش محبوبیت این بخش، به ویژه در اروپای مرکزی و غربی است. استفاده از سیلیس با قدرت بالا و مواد افزودنی تقویت کننده در ترکیب آج در لاستیک لافن همراه با تکنولوژی پیشرفته هانکوک، سطح قابل اعتمادی از چنگ زنی را در تمام طول سال، به ویژه در جاده های پوشیده از برف و یا خیس فراهم می کند. طرح آج V شکل لاستیک شامل شیارهای وسیعی است که به سمت شانه خارجی بزرگتر می شوند که باعث سرعت بخشیدن به تخلیه آب و گل و لای می شود و خطر آکواپلنینگ را به حداقل می رساند.
لایه های تقویتی استفاده شده در این لاستیک، امکان سواری پایدار و خاصیت فرمانپذیری مناسب، به ویژه در شرایط خشک را فراهم می کنند و همچنین یک طوقه با سختی بالا برای پاسخ دهی دقیق به فرمان نیز عملکرد خوبی را در جاده خشک فراهم می کند. پوشش کامل بدون اتصال باعث بهبود عملکرد و سایش آج و به حداکثر رساندن سطح تماس تایر با جاده حتی در سرعت های بالاتر می شود.

طوقه تک رشته ای در لاستیک جدید تمام فصل لافن تقویت شده است تا خاصیت چسبندگی را برای سواری نرم فراهم کند، بلوک های مرکزی بهم پیوسته و محکم ثبات در هر دو جاده خیس و خشک را تضمین می کنند. شیارها روی زاویه های مختلف آج چیده شده اند تا تحت هر شرایطی کورنرینگ (کنترل خودرو در پیچ های تند)  را به حداکثر برسانند. شکاف های سه بعدی خطی در وسط آج لاستیک عملکرد تایر را به ویژه در شرایط برفی افزایش می دهند، بدون اینکه دوام بلوک را در جاده های خشک از بین ببرند. شکاف های موج دار دو بعدی در ناحیه شانه از چنگ زنی در برف و ترمز پشتیبانی می کنند. تایر لافن جدید دارای علامت PMSF (گواهینامه برای لاستیک های تمام فصل در جاده های اروپا) می باشد. تولید این تایر از سایزهای 13 تا 18 اینچی ، 155 تا 235 میلی متر و نسبت منظر 40 تا 80  و شاخص سرعت T به Y در اروپا آغاز می شود.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0