تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات




 هانکوک کره به عنوان لاستیک فابریک فیات

هانکوک اعلام کرد : که فیات را به تایر Kinergy Eco²  برای تجهیزات اصلی این خودرو مجهز کرده است . فیات 500 و فیات پاندا اولین خودروهای شهری FCA هستند که از فناوری جدید Mild Hybrid  ( خودروهای برقی هستند که پیش از مواجه شدن با خودرو ، شخص و یا موانع در مسیر و هنگام حرکت  ، به طور خودکار ترمز گرفته و یا متوقف می شوند ) برخوردارند . این دو مدل از برند فیات نماد یک طراحی سبک و ساخت ایتالیا در سراسر جهان هستند که با بهبود بهره وری در سوخت، میزان انتشار CO2 را به طور متوسط ​​20٪ تا 30٪ کاهش می دهند.

لاستیک Kinergy Eco²  که از اسم آن نیز مشخص است کاملا با محیط زیست سازگار بوده و برای ارائه رانندگی راحت با عملکرد بالا طراحی شده است. افزایش سطح تماس و طراحی الگوی آج و همچنین استفاده از ترکیبات جدید در ساخت ، باعث شده تا این تایر عملکرد عالی در جاده های خیس و خشک از خود به نمایش بگذارد و سایش منظمی را نیز ارائه دهد . با استفاده از چنین فناوری هایی تایر Kinergy Eco²  بالاترین درجه را از پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا کسب کرده است .

تعدادی از ویژگی های این تایر برای بهبود عملکرد آن در جاده های خیس نسبت به مدل قبلی تغییر کرده مانند : شیارهای جانبی در آج کناری لاستیک ، استفاده از فناوری aqua-edge که ترمزگیری در جاده خیس را بهبود می بخشد ، افزایش سختی آج های مرکزی و ... .  هونگ ، معاون بخش تجهیزات اصلی توضیح داد: ما با ترکیب نوآورانه و کاهش مقاومت غلطشی در این تایر به موفقیت بزرگی دست یافتیم و بسیار خوشحالیم که می توانیم تایر تجهیزات اصلی را به بزرگترین تولید کننده خودرو در ایتالیا یعنی کمپانی فیات عرضه کنیم. این تایر با ویژگی هایی که داراست، بدون شک بهترین انتخاب برای فیات است. سایز تایر خودروهای فیات 500 و فیات Panda 175/65R14 ،   می باشد. همکاری هانکوک و فیات از سال 2017 با عرضه لاستیک تجهیزات اصلی خودروهای فیات کرایسلر آغاز گردیده و در حال حاضر هانکوک با بیش از 46 خودروساز در سطح جهان برای تامین تایر تجهیزات اصلی همکاری می کند .

 

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0