ایده های سبز (بازیافت)




ایده های سبز.بازیافت

در این مقاله میخواهیم کمی خلاقیت به خرج بدیم. دنیای اطراف ما پراز اشیاء کهنه و فرسوده است که می‌توانیم به راحتی آن‌ها را دور بیاندازیم و یا با کمی خلاقیت آن‌ها را بازیابی کرده و اشیاء کاربردی و فوق‌العاده‌ی دیگری بسازیم. حالا شاید بپرسید چه چیزهایی میتوان از لاستیک ساخت؟ در اینجا نگاهی به سازه هایی که با لاستیک ساخته شده اند می اندازیم:

 

یک باغچه ی قشنگ

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، با لاستیک‌های ماشین گلدان‌های خیلی زیبایی می‌توان ساخت. می‌توانید لاستیک را روی دیوار آویزان کنید تا یک باغچه ی دیواری داشته باشید و یا باغچه‌ی لاستیکی خود را روی زمین بسازید.

 

 

 

یک میز کاربردی

واقعا هیچ محدودیتی برای ساخت میز و صندلی با لاستیک‌های کهنه وجود ندارد. به راحتی میتوان لاستیک ها را رنگ کرد و بعد شیشه ای مناسب با انداره آن تهیه کرد و میزی مثل میزی که در تصویر مشاهده میکنید را درست کرد.

 

 

 

تاب لاستیکی هم ایده ی خوبیست

یک تاب لاستیکی که به درخت آویزان باشد، می تواند بساط سرگرمی یک کودک را فراهم کند و با وجود کم هزینه بودن این کار، او را به شدت هیجان زده کند. اما دقت داشته باشید به درخت آسیب نزنید و برای این کار درختان تنومند با شاخه های قوی را انتخاب نمایید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0