مراکز فروش لاستیک دولتی




مراکز فروش لاستیک 

لاستیک از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می شود که نقش اساسی را در آن ایفا کرده و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کند. پس باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ، خرید و نگهداری آن می تواند به عملکرد بهتر خودرو و حفظ ایمنی شما کمک کند. دنیای لاستیک بسیار متنوع و گسترده است، پس پیش از آن که برای خرید به یکی از مراکز فروش لاستیک مراجعه کنید و لاستیک مناسب را برای خودروی خود خریداری کنید، باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهید که در مقاله راهنمای خرید لاستیک خودرو می توانید آنها را مطالعه کنید و در صورت اطمینان از انتخاب خود جهت خرید اقدام کنید.

مراکز فروش لاستیک دولتی در تهران

خرید لاستیک مناسب ، بر ایمنی و عملکرد شما تاثیر زیادی می گذارد و از آنجایی که لاستیک جزو هزینه های سالانه شما محسوب نمی شود بهتر است کمی منطقی تر به این مسئله نگاهی بیاندازید و نسبت به قیمت آن حساسیت کمتری بخرج دهید. خرید لاستیک خارجی یا لاستیک دولتی امروزه به دو روش حضوری و غیرحضوری صورت می گیرد. خرید حضوری به طور سنتی و با مراجعه به مراکز فروش لاستیک مانند : فروشگاه های موجود در سطح شهر تهران و خرید غیر حضوری نیز به صورت آنلاین ، که به راحتی امکان پذیر است، انجام می شود ، که در اینجا درباره مراکز توزیع لاستیک بیشتر توضیح خواهیم داد.

آدرس مراکز فروش لاستیک دولتی

مراکز متعددی در شهر تهران و یا شهرهای دیگر در سراسر کشور وجود دارند که عرضه کننده و فروشنده انواع لاستیک دولتی ایرانی و لاستیک خارجی در برندهای مختلف و همچنین قیمت های متفاوت می باشند. از مراکزی که در تهران به عنوان بورس فروش لاستیک شناخته شده اند می توان به چهار سرچشمه ، خیابان امیر کبیر شرقی که از بزرگترین مراکز فروش انواع تایر می باشد و در مرکز شهر واقع شده است و خیابان شهید رجایی جنوب ، خیابان خاوران ، سه راه ورامین ، خیابان قزوین و ... نیز که از دیگر از مراکز فروش این محصولات می باشند ، اشاره کرد. البته فروشگاه های دیگری نیز در سطح شهر تهران و در مناطق گوناگون به طور پراکنده وجود دارند که عرضه کننده تایر می باشند. اما از مشکلاتی که با مراجعه به این مناطق با آن روبرو خواهید شد ، ابتدا شلوغی مرکز شهر ، نبود جای پارک ، قرار گرفتن در محدوده طرح ترافیک ، قیمت های متفاوت در هر فروشگاه و ... است. مراکز فروش دیگری نیز وجود دارند که به طور آنلاین ، انواع لاستیک را به فروش می رسانند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری شما ندارند. در اینجا درباره آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید لاستیک دولتی از مراکز فروش اینترنتی

این روزها اکثر افراد به دنبال راهی هستند تا کارهای روزمره ، خرید یا خدماتی که نیاز دارند را به راحتی و بی دردسر انجام دهند. در سالهای اخیر کسب و کارهای زیادی برای آسایش مصرف کنندگان و خریداران به سمت فروش اینترنتی حرکت کردند. به طوری که در حال حاضر می توانیم مشاهده کنیم که شرکت های متعددی محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار افراد قرار می دهند و حتی در یکسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا این شرکت ها برای خدمات رسانی بهتر و آسودگی بیشتر خریداران افزایش پیدا کرده اند. خرید لاستیک نیز یکی از دغدغه هایی است که افراد همیشه با آن روبرو می شوند. همانطور که در بالا توضیح داده شد ، خرید حضوری مشکلات مربوط به خود را دارد که شما می توانید به راحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت لاستیک موردنظر خود را از سایت های معتبر و نمایندگان فروش لاستیک خریداری کنید . اگر قصد خرید لاستیک دولتی را دارید ، می توانید علاوه بر وب سایت شرکت های تولید کننده داخلی ، از فروشگاه های اینترنتی معتبر دیگر نیز اقدام به خرید تایر موردنظر خود کنید. یکی از این سایت های معتبر فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می باشد که از مراکز فروش لاستیک دولتی به صورت اینترنتی است ، همچنین فروشنده انواع لاستیک خارجی در سایزهای متنوع برای انواع خودرو سواری ، شاسی بلند ، سنگین و نیمه سنگین و برای اولین بار ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس نیز به صورت سیار و در محل خریدار می باشد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت، تایر موردنظر خود را براساس سایز یا نوع خودرو جستجو کنید و حتی آن را در برندهای مختلف از نظر ویژگی و قیمت باهم مقایسه کنید و به آسانی سفارش خود را به ثبت برسانید و در هر کجای تهران که هستید خدمات نصب دریافت کنید. خریدارانی که در شهرهای دیگر ایران ساکن هستند نیز می توانند با خرید لاستیک ، آن را از طریق باربری شهر خود دریافت کنند.

مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی

خرید لاستیک ارزان همیشه مهم ترین نکته ای بوده است که توجه رانندگان را به خود جلب کرده است. در حال حاضر لاستیک ایرانی دولتی قیمت ارزانتری نسبت به تایرهای خارجی و حتی تایرهای ایرانی که در بازار با قیمت آزاد بفروش می رسند ، دارد. پیش از این خرید لاستیک دولتی بسیار کار سختی بود ، به این دلیل لاستیک دولتی فقط در تعدادی از فروشگاه های محدود عرضه می شد و افراد برای خرید این نوع تایر باید با به همراه داشتن مدارکی همچون : اصل و کپی سند مالکیت ، کپی کارت خودرو و ... مدت های زیادی را در صف های شلوغ در انتظار می مانند و حتی گاهی ممکن بود موفق به خرید نشوند و دوباره در روزهای دیگر مراجعه کنند. اما با افزایش این فروشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری این امکان برای همه افراد محیا شد تا بتوانند بدون نیاز به ارائه این مدارک ، لاستیک را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام لاستیک دولتی اینجا کلیک کنید.

منظور از لاستیک دولتی چیست؟

منظور از لاستیک دولتی ، لاستیکی است که قیمت آن توسط سازمان های مربوط دولتی تعیین و در راستای تنظیم قیمت بازار عرضه می گردد و هیچ گونه ارتباطی به کیفیت لاستیک تولید شده ندارد و تمامی شایعات در مورد تفاوت کیفیت لاستیک دولتی و لاستیک آزاد صرفا مصارف سودجویانه داشته و هیچ صحتی ندارد . 

 مقایسه قیمت لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی

در اینجا به بررسی بیشتر بعضی از پرفروش ترین سایزهای لاستیک در برندهای مختلف ایرانی و خارجی به همراه مقایسه قیمت آنها با یکدیگر می پردازیم. قیمت لاستیک بارز پراید در سایز استاندارد 165/65R13 که به عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی شناخته می شود با بهترین طرح گل P660 با قیمت و نرخ مصوب 538.200 تومان و سایز 185/65R14 لاستیک تراینگل با طرح گل TR918 به قیمت 1.422.000 تومان و لاستیک تراینگل پراید با طرح گل TR928 به قیمت 1.133.000 تومان در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که نمایندگی فروش لاستیک تراینگل و بارز می باشد ، به فروش میرسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت انواع لاستیک ها و امکان مقایسه آنها با یکدیگر می توانید به وب سایت هایپرتایر مراجعه نمایید.

لاستیک دولتی از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر بعنوان اولین واحد سیار نصب و بالانس لاستیک با بزرگترین مراکز خدمات لاستیک درشرق و غرب تهران، یکی از نمایندگان فروش لاستیک دولتی است. این مجموعه با بهره وری از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در نگهداری و مراقبت از تایر و همچنین با وجود کارشناسان و تکنسین ها برجسته در خدمات نصب و بالانس و تعویض لاستیک حرف اول در صنعت لاستیک می زند. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0