شرکت گودیر قرارداد تامین لاستیک را برای مسابقات جهانی FIA World Touring امضا می کند .




لاستیک گودیر در مسابقات اتومبیلرانی

مسابقات اتومبیلرانیFIA World Touring (WTCR)  ،  بعد از 14 سال برای سه فصل آینده ، گودیر را به عنوان تامین کننده تایر این مسابقات به جای شرکت یوکوهاما معرفی کرد. این قرارداد جدیدترین اقدام گودیر است تا بعد از دو دهه وقفه ، به جامعه جهانی مسابقات اتومبیلرانی بپیوندد.  در چند ماه گذشته گودیر قرارداد تامین تایر مسابقات قهرمانی FIA World Endurance (WEC) ، مسابقات European Lemans Sreies (ELMS) و مسابقات قهرمانی British Tourin Car (BTCC) امضاء کرد و اعلام کرد در ماه ژوئن قصد دارد با این قرارداد وارد صحنه اتومبیلرانی شود .

به نقل از تاریخ طولانی و موفق گودیر در مسابقات موتور سواری ،  رئیس رویدادهای Eurosport گفت : Discovery و گودیر در تمام طول سال فعال خواهند بود تا بتوانند آن برند نمادین را به جامعه مسابقات ، با محتوای با کیفیت و طیف کاملی از فعالیت های خلاقانه ارائه دهند. ما شک نداریم گودیر شریک درجه یک در جبهه های فنی و بازاریابی WTCR خواهد بود. شرکت گودیر مشغول مشارکت با  Motorsport برای راه اندازی تایر Eagle F1 Supersport در کارایی فوق العاده بالا در رتبه بندی UUHP) ) تایر می باشد.

ماشین های WTCR که تحت قوانین Touring Car Racing (TCR) کار می کنند دارای امکاناتی مانند درایو چرخ جلو ، سالن های چهار یا پنج درب یا دریچه ای با استفاده از موتورهای توربو شارژ با ظرفیت 1.75 تا 2 لیتر و 350 اسب بخار هستند.در  میان آنها سازندگان ماشین های مانند :  آلفارومئو ، آئودی ، هوندا ، هیوندا ، لینک اند سی او ، پژو و فولکس واگن نیز هستند .

میک رتیو کوسی ، معاون رئیس جمهور و مدیر ارشد بازاریابی دفتر گودیر درباره این معامله گفت : بازگشت اخیر گودیر به مسابقات جهانی از طریق مسابقات  FIA می باشد  ، که از این طریق با طیف گسترده ای از طرفداران خود در سطح کشور ارتباط برقرار می کند و همچنین عملکرد تایرهای Eagle F1 را  به اثبات می رساند. در مورد WEC ، ELMS ، BTCC  ، برند گودیر جایگزین برند دانلوپ شد که از تایرهای مسابقات در سالهای گذشته از آن استفاده می شد.

آقای ریبیرو همچنین از یوکوهاما برای پشتیبانی بی وقفه و تخصص و حرفه ای بودن این شرکت در 14 سال اخیر از WTCR برای قهرمانی اتومبیلرانی FIA World Touring تشکر کرد .

گودیر برای آخرین بار در دهه 1970 و 1980 در مسابقات FIA European Touring شرکت کرده بود. برای سال 2020 سری جدید مسابقات WTRC 10 در مدارهای  آفریقا ، آسیا و اروپا برگزار می شود و 3 الی 5 آپریل در مراکش شروع  و 10 الی 13 دسامبر در مالزی به پایان می رسد.

 

                                                                                                


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0