جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو




لاستیک جی تی همراه رنو

جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند . لاستیکGitiSynergyE1  با سایز 185/65R15 88H  برای مدلهای جدید رنو که تولید آنها از اکتبر در کارخانه های رنو آغاز گردیده ، انتخاب شده است. استفاده از فناوری جدید و هوشمند، در این تایر باعث کاهش مقاومت غلطشی و در عین حال راحتی و ایمنی در جاده های مرطوب و خشک شده است. این تایر در مرکز MIRA این شرکت در انگلیس، آلمان و اسپانیا و همچنین در مرکز تحقیقات و توسعه جی تی تایر در هانوفر طراحی و مهندسی شد.

همکاری بین کمپانی تولید کننده تایر جی تی و گروه خودروسازی رنو به سال 2014 بازمی گردد، زمانی که جی تی تایر اولین تجهیزات اصلی اروپایی خود را با تایر  Champiro VP1 جی تی رادیال برای مدل های رنو و داچیا ساندرو 2 و لوگان 2 تأمین کرد. در حال حاضر لاستیک GitiSynergyE1  برای خودروهای داچیا ساندرو ، لوگان و MCV  و لاستیک  GitiPremium PX1  برای داچیا داستر شاسی بلند انتخاب شده است.

توماس فرانزیل، مدیر کل جی تی تایر فرانسه اعلام کرد: در سطح جهانی ما رابطه بسیار خوبی با گروه خودروسازی رنو داریم. تیم ما در صورت نیاز همیشه در دسترس برای ارائه خدمات بهتر خواهد بود. مارتین ولز، مدیر جی تی تایر در اروپا نیز اضافه کرد: همکاری ما با گروه خودروسازی رنو از سال 2014 باعث پیشرفت و قدرت بیشتر ما شده است و مثل همیشه هدف ما بهتر کردن عملکرد تایرها و خدمات ماست تا بتوانیم عملکرد بهتری در پروژه های آینده خود داشته باشیم.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0