با ایمنی کامل برای جلوگیری از انتقال و گسترش ویروس کوید 19 سوخت بزنید




با ایمنی کامل برای جلوگیری از انتقال و گسترش ویروس کوید 19 سوخت بزنید

در یک نظر سنجی انجام شده توسط Blackcircles ( فروشگاه اینترنتی خرید تایر در انگلستان ) که بیش از 5700 نفر از مردم در آن شرکت کردند ، مشاهده شد 49.9 درصد از مردم هنگام مراجعه به جایگاه سوخت و زدن بنزین در این بحران جهانی از دستکش استفاده نمی کنند . که البته می توان گفت شاید بسیاری از آنها اطلاع ندارند که هنگام زدن سوخت ، استفاده از دستکش می تواند از مبتلا شدن و گسترش ویروس کوید 19 جلوگیری کند . پیش از این هم دستکش می بایست در جایگاه های سوخت قرار می گرفت به دلیل اینکه دستهایتان هنگام زدن سوخت بوی بنزین و یا دیزل نگیرد .

خیلی از افراد دسته پمپ سوخت را مانند سطوح لمسی مشترک ، مکانی برای انتقال ویروس نمی دانند . دسته پمپ سوخت یک سطح لمسی مشترک است که برای مدت طولانی برای زدن بنزین در دست نگه داشته می شود که باعث می شود ویروس به سطوح آن منتقل شود. استفاده نکردن از دستکش و یا نشستن فوری دست ها باعث می شود این ویروس به سرعت به سطوح دیگر نیز انتقال پیدا کند. بعد از زدن بنزین دستکش های خود را به سرعت در سطل زباله های درب دار که در جایگاه های سوخت تعبیه شده بیاندازید و  به خاطر داشته باشید به دلیل لمس سطوح خودروتان هنگام سوار شدن دست های خود را با مواد ضد باکتری و یا محلول های ضدعفونی کننده تمیز کنید. بسیاری از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند اعلام کردند ، اخیراً در بسیاری از جایگاه های سوخت دستکش وجود ندارد که می توانید هنگام نبود دستکش از گزینه های دیگری مانند : کیسه و یا دستمال کاغذی استفاده کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0