رونمایی فیات از خودرو جدید 500




فیات جدید

در تاریخ 4 مارس 2020، فیات تولید کننده خودروی ایتالیایی، اعلام کرد که مدلcinquecento خود را به دنیای برقی می برد. این شرکت پیش از این 500 la prima cabrio رونمایی کرده بود. اولیویه فرانسوا، رئیس فیات اعلام کرد: خودرو 500 تمام برقی آماده راه اندازی و عرضه به بازار است و این نسخه جدید سومین خودروی فیات 500 است که دارای یک درب اضافی می باشد. طی سالهای گذشته، طراحان فیات در حال کار بر روی یک راه حل هوشمند با ابعاد مشابه نسخه های فیات 500 کابریو و هاچ بک، با یک درب کوچک در سمت مسافر دقیقا مانند خودرو اول 500 در سال 1957 بوده اند. نتیجه طراحی جدید،  یک بدنه کاملا متفاوت بدون تغییر در ابعاد است که تنها تفاوت آن افزایش وزن  30 کیلوگرمی این حودرو می باشد، بدون اینکه تاثیری در فرمانپذیری خودرو داشته باشد. سومین درب کوچک در جهت مخالف باز می شود و سرنشین عقب می تواند به راحتی از آن خارج شود .

فیات اعلام کرد: با طراحی این خودرو جدید ما قصد داریم برای همیشه در کنار مشتریان خود باقی بمانیم. آنهایی که عادت ها و نیازهای خود را تغییر داده اند ، اما سلیقه خود را نه ! فیات 500 جدید 3 + 1 la prima طیف وسیعی از جزئیات منحصر بفرد مانند: چراغ های جلو LED  ، رینگ های دو رنگ الماس تراش و کروم آبکاری شده روی پنجره ها و پانل های جانبی، صندلی ها، داشبورد و فرمان خودرو که از چرم سازگار با محیط زیست استفاده شده، مونوگرام فیات روی صندلی ها، فرمان دو رنگ و برچسب اختصاصی la prima در کنسول و صندلی های قابل تنظیم جلو، آینه دید عقب داخلی الکتروکرومی و سنسورهای پارک 360 درجه که همه راحتی را برای راننده و سرنشینان فراهم می کنند را داراست.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0