آیا به لاستیک زمستانی نیاز داریم؟




 

اگر تا به حال خرید لاستیک (تایر) زمستانی را تجربه کرده اید میدانید که این لاستیک ها ارزان نیستند. در وسایل نقلیه ی بزرگ تر به مراتب قیمتشان بالاتر میباشد. بنابراین پاسخ به این سوال که آیا شما نیاز به لاستیک (تایر) زمستانی دارید یا خیر تا حد زیادی بستگی به نیاز و بودجه ی شما دارد.

علاوه بر این، منطقه ی جغرافیای شما نیز عامل مهمی در انتخاب این نوع لاستیک (تایر) میباشد. برای مثال اگر شما در نواحی سردسیر کشور مانند استان آذربایجان که زمستان های بسیار سردی دارد زندگی میکنید نیازمند استفاده از این نوع لاستیک در فصل سرما هستید. ولی اگر در استان هرمزگان که هوایی گرم دارد زندگی میکنید استفاده از لاستیک های زمستانی لازم نیست.

واضح است که هیچ قنون سختی برای استفاده از لاستیک (تایر) زمستانی وجود ندارد. به هر صورت، هزینه ی اضافی بابت خرید این لاستیک (تایر) کاملا به نیازهای راننده بستگی دارد. بهتر است به لاستیک های برفی یا همان زمستانی به عنوان یک نوع بیمه کردن نگاه کنیم. اکثر اوقات شما به آنها نیازی ندارید ولی در زمانی که به آن احتیاج پیدا کنید از داشتن این لاستیک پشیمان نخواهید شد.

 

هایپر تایر 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0