تصمیم گیری برای خرید لاستیک




تصمیم گیری برای خرید لاستیک

در تصمیم گیری شما برای خرید تایر چندین عامل نقش اساسی دارند که از قرار زیر است. نام تجاری، بودجه، کیفیت تایر، اندازه تایر و نوع استفاده از تایر. انتخاب تایر با کیفیت میزان تصادفات را پایین می‌آورد، از این رو شما با حادثه‌های کمتری روبرو می‌شوید و این خود می‌تواند هزینه‌های بسیار زیاد حاصل از تصادفات را بکاهد و از آسیب‌های احتمالی، جلوگیری کند.پس بابت هزینه کردن برای آن نگران نباشید.مطمئن باشید که ضرر نمیکنید.سعی کنید بهترین لاستیک را برای خودرو خود تهیه کنید.

استفاده از تایرهایی که نام تجاری آنها شناخته شده نیست ریسک بالایی است. چون شما از قبل شناختی از کارایی آنها ندارید. پس همیشه ابتدا در مورد برند مورد نظر خود پرس و جو کنید بعد دست به خرید آن بزنید. این روزها برند های معتبر بین المللی برای ورود به بازار تایرهای اقتصادی اقدام به عرضه همزمان برندهای اکونومیک با ویژگی های برند های اصلی اما با قیمت پایین تر نموده اند تا به سهم جدیدی از بازار فروش تایر دست یابند، علت ارزان تر بودن برند های اینچنینی عمدتا معافیت از هزینه های سنگین برندینگ محصول است چرا که در سایه نام برند های مادر به آسانی مورد اطمینان واقع می شوند برخی از با کیفیت ترین این نام های تجاری اقتصادی تایرهای" تیگار" و "لافن" هستند که به ترتیب تحت مالکیت کمپانی های معظم میشلین و هانکوک قرار دارند. توجه داشته باشید تایرها تنها قسمتی از ماشین هستند که با سطح جاده در تماس هستند.

بسته به محل زندگی‌تان که ممکن است برای مثال جاده‌هایش در فصل زمستان پر از یخ و برف باشد، باید تایر مخصوص این شرایط را تهیه کنید. در انتخاب تایر رتبه بندی آن برای رانندگی بر روی برف و یخ را در نظر بگیرید. تایرهایی که برای رانندگی روی برف و یخ طراحی می‌شوند، در سمت چپ خودشان طرحی از یک نقشه کوهستانی که درونش یک دانه برف نقش بسته است را دارند.

عمدتا نوع تایر انتخاب شده بستگی به نوع خودرو، نحوه استفاده از وسیله نقلیه و شرایط جغرافیایی دارد که قرار است با خودروی خود در آن مکان رفت و آمد کنید. تایرهای مسافرتی دارای رتبه بندی بر اساس مقاومت در برابر سطح جاده و سایش، میزان چسبندگی بر سطح جاده و سواری آرام ، میزان بار قابل تحمل بر هر محور،حداکثر سرعت قابل تحمل توسط تایرو... هستند.

لاستیک‌های آجدار مسافرتی با آج‌های نامتقارن که تعداد بسیار زیادی خط و شیارهای نازک در طراحی آن در نظر گرفته شده ، در روزهای مرطوب و یخی دارای کشش سطحی بیشتری است.این لاستیک‌ها در انواع و سبک‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. تایرهای مسافرتی تقریبا در همه موارد، ارزان‌تر از تایر کامیون‌های سبک هستند.

به طور خلاصه باید گفت ،تایر بی‌شک یکی از مهم ترین قسمت‌های ماشین است که نادیده گرفتن آن ممکن است خاطره بسیار تلخی را برای شما و سرنشینان خودرو بر هم بزند. رانندگان حرفه‌ای و با تجربه به دنبال جنس خوب با کارایی مطمئن هستند. صرف هزینه بیشتر برای خرید تایر بهتر بی‌شک به نفع خودتان است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0