کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند




کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند

مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. کنتیننتال که یکی از برندهای مطرح لاستیک سازی در جهان است از این علم استفاده کرده و طرح چراغ برق هوشمند را ارائه کرده است. در آینده ای نه چندان دور خیابان ها و پیاده رو ها به سیستم چراغهای LED هوشمند مجهزخواهد شد. این طرح کاملا دوستدارمحیط زیست بوده و از همه مهمتر اینکه با هدف صرفه جویی در انرژی و مصرف برق این طراحی صورت گرفته است.

این چراغ برق ها بر خلاف چراغهایی که امروزه در خیابانها میبینیم کاملا هوشمند بوده و دارای سنسور های حساس به حرکت هستند. این سنسور های قوی بلافاصله پس از تشخیص حرکت، فعال شده و روشن می شوند. این طراحی مزایای بسیار زیادی دارد که بارز ترین آن جلوگیری از هدر رفتن انرژی برق می باشد. از مزایای دیگر این سیستم باید به عمر طولانی، سیستم نظارت و کنترل از راه دور(ریموت)، نوردهی صفر و صدی (خاموش یا روشن) و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اشاره کرد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0