تایرهای هوشمند (Continental)




تایرهای هوشمند (Continental)

لاستیک ها به دلایل مختلفی پنچر می شوند ولی از عمده ترین این دلایل می توان به عدم بررسی به موقع فشار باد لاستیک و ساییدگی آج آنها اشاره کرد. کانتیننتال در حال طراحی یک لاستیک مفهومی می باشد. نام این مدل هوشمند کانتیسنس (contisense) است. در طراحی این لاستیک از سنسورهای مختلفی استفاده شده است که به راننده این آگاهی کافی در مورد وضعیت لاستیک ماشینش را می دهد. این تایرهای هوشمند اطلاعات را از وضعیت جاده میگیرند و مطابق آن نتیجه را اعلام میکنند.

علاوه بر این امکان، آپشن جالب دیگری هم ارائه شده است و آن هم قدرت تشخیص میزان عمق آج لاستیک می باشد. کارایی این آپشن جالب مستقیما با میزان کائوچویی که در تولید لاستیک استفاده می شود در ارتباط است. هر چه تعداد این لایه ها بیشتر و یا به عبارتی ضخیم تر باشد کار سنسورها برای بررسی شرایط سخت تر می شود. و بر عکس هر چه تعداد لایه ها کمتر و نازک تر باشد سنسور ها با دقت بیشتری عمل خواهند کرد.

با این نوآوری جدیدی که لاستیک کانتیننتال ارائه خواهد کرد دیگر نیازی به بررسی چشمی لاستیک ها نخواهد بود. آسوده باشید. همه چیز تحت کنترل این لاستیک هوشمند است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0