دوازدهمین همکاری هانکوک و بورسیا دورتموند




حمایت مالی لاستیک هانکوک از تیم دورتموند

کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک از سال 2009 قرارداد همکاری خود را با تیم BVB جهت حمایت مالی از این تیم امضا کرده است. هانکوک با تمدید این همکاری ثابت کرد که به این باشگاه وفادار مانده است . هواداران تیم بورسیا دورتموند در این فصل نیز شاهد حضور برند هانکوک در محبوب ترین باشگاه بوندس لیگا خواهند بود. کارستن کرامر، مدیرعامل BVB گفت: هانکوک 11 سال در کنار ما بوده و تمدید این قرارداد برای ما بسیار خاص می باشد به این دلیل که بازتاب اعتماد آنها به ما است. درست مثل ما، هانکوک نیز مظهر ورزش، اطمینان، احساسات و موفقیت است. دیتمار البریچ، معاون بازاریابی و فروش هانکوک گفت: همکاری طولانی مدت ما برای اسپانسری از تیم BVB  سهم ارزنده ای در آگاهی از برند ما داشته است و ما بسیار مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف های مربوطه در سال های آینده هستیم.

بورسیا دورتموند یکی از محبوب ترین و بزرگترین تیم های حرفه ای آلمان است که طرفداران بسیار گسترده ای در سراسر دنیا دارد. ما بسیار خوشحالیم که به عنوان اسپانسر، می توانیم در کنار چنین تیم محبوبی برند خود را به نمایش بگذاریم و همچنان بخشی از این تیم موفق باشیم. این تیم از نظر محوبیت و قدرت نام تجاری در مطالعه فوتبال TU Braunschweig در سال 2019 مقام اول را کسب کرده است. بسیاری از عناوین برتر آن، BVB  را به یکی از موفق ترین باشگاههای اروپا تبدیل کرده است و همچنین در رده دوم جدول بوندس لیگا قرار دارد.
هانکوک علاوه بر حمایت مالی از بورسیا دورتموند، اسپانسر تیم رئال مادرید C.F. ، از سال 2012 اسپانسر لیگ یوفا اروپا و در سطح محلی اسپانسر AS  موناکو می باشد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0