چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها




چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها

چه ضرورتی دارد خانم ها برای تعویض تایر خودرویشان متقبل زحمت شوند؟

طبق ابتدایی ترین اصول زندگی نوین کلیه خدمات دهندگان در اصناف مختلف تلاش دارند سهولت کافی و دسترسی به کالا و خدمات را قطعا برای خانم ها آسانتر و در دسترس تدارک ببینند، حال ببینیم دردنیای تایر خوردرو در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده شده است.

 طبق یک نظرسنجی که اخیرا توسط "Insurance.com" منتشر شده است، کمتراز نیمی از رانندگان زن اعلام کردند که پیش ازاین تایر خودروی خود را شخصا انتخاب و تعویض کرده اند و یک سوم نیز گفته اند که حتی نمی دانند چطور این کار ممکن است. این در حالی است که در جامعه آماری مورد مطالعه سابقه خرید کالا و خدمات بویژه خرید آنلاین لاستیک از سابقه بسیار طولانی تری نسبت به کشور ما برخوردار است.

در گذشته به دلیل دسترسی بسیار کم به تلفن همراه لازم بود هر شخصی انجام کارهای این چنینی را بلد باشد، اما در عصر حاضر با وجود پیشرفت گسترده تکنولوژی و وجود تلفن های هوشمند انجام اینگونه امور بسیار راحت شده است. حالا دیگر نه تنها فروشگاه ها در جیب شما جا می شوند بلکه یک تعمیرگاه بزرگ و آپاراتی هم کمتر از قوطی پنکیک در کیف لوازم آرایشی خانم ها جا اشغال میکند. شاید بپرسید چگونه؟! کافیست عبارت " نصب سیار لاستیک " را در اینترنت جستجو نمایید، تضمین میکنم نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد

نتیجه تحقیق دیگری که در وب سایت"insurance.com" از 1000 مرد و 1000 زن در مورد توانایی حل وفصل مشکلات  نگهداری اتومبیل منتشر شده است نشان می دهد که در اموری  که شامل چک کردن آب رادیاتور، روغن، باتری به باتری و بررسی فشار هوای تایرها بود، در تمامی چهار حوزه مردان بهتر از زنان بودند، اما بیشترین اختلاف در تعویض لاستیک ها بود.

 همه پاسخ دهندگان این گروه افراد متاهل دارای فرزند بودند.

آیا این چیزیست که به قدرت مرتبط است؟ این سوالی است که جنیفر نیومن، معاون سردبیر"Cars.com" می پرسد.

نیومن می گوید: فکر کردم، اوه خدای من، من یکی از این زنان هستم. هرگز یک تایر را تعویض نکرده ام. من مالک یک "SUV" بزرگ بودم که لاستیکش پنچر شده بود و سعی داشتم پیچ های روی رینگ رو باز کنم و حتی موفق به این کار هم نشدم... پس همسرم رو صدا زدم.

داخل گاراژها و آپاراتی ها از آچارهای بادی استفاده میشود که غالبا پیچ های روی رینگ را بیشتر از مقدار مورد نیاز محکم می کند به همین خاطر باز کردن آنها بدون بکس بادی قدرت بسیار بالایی می خواهد. همسر 90 کیلویی نیومن باید برای باز کردن پیچ ها روی آچار می ایستاد تا آنها را باز کند.

سارا رابینسون، مدیر بازاریابی فنی "Michelin" می گوید: باز کردن پیچ ها تازه اول راه است و بعد از آن که پیچ ها باز شدند، موضوع  در آوردن رینگ و لاستیک از جای خود وجود دارد. وزن چرخ اینچنین خودرویی  می تواند حدود20 تا 35 کیلو باشد. او می گوید: رینگ های فولادی که بر روی بسیاری از خودرو ها قرار می گیرند بسیار، بسیار سنگین هستند. هنگامی که شما وزن رینگ را در نظر بگیرید به این نتیجه می رسید که این کار اصلا آسان نیست.

در هنگام وقوع حادثه و یا زمان تعویض تایر ها ممکن است همسر و یا مرد دیگری برای کمک در دسترس نباشند. با توجه به این که زنان امروزی بیش از پیش در مورد خرید لوازم مورد نیاز خود و بویژه خدمات مرتبط با خودروی شخصی شان تصمیم گیری می نمایند، زمان آن فرا رسیده است تا در دیگر جنبه های مراقبت از خودرو مثل انتخاب، خرید و تعویض لاستیک خودروی خود نیز تصمیم گیری کنند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0