ساده یا پیچیده؟!




ساده یا پیچیده؟!

خودروهای امروزی ساده اند یا پیچیده؟! در عصر حاضر تصور کردن مسائل عجیب و غریب و به واقعیت پیوستن آنها غیر ممکن نیست. همه چیز ممکن است. به عنوان مثال برگردیم به 30 سال پیش. آیا هیچ وقت فکر میکردیم که ماشینمان با ما حرف بزند؟ و یا مسیر را به ما نشان دهد؟ مسلما عموم مردم انتظار چنین تکنولوژی ای را نداشتند. این در صورتی است که امروزه ما شاهد اضافه شدن آپشن های جدید و هوشمندانه تر به خودرو ها هستیم. اصلا میتوان گفت یکی از عوامل ایجاد کننده ی پیچیدگی خودروهای جدید همین آپشن های اضافه است.

پس تا اینجا کاملا برای ما واضح است که ماشینها پیچیده اند. مورد دیگری که به این پیچیدگی می افزاید، هشدار دهنده ها و سنسورهای بسیار حساس و قوی خودروهای جدید است که اغلب کلافه کننده است. گاهی صدای این هشدارها راننده را عصبی میکند. اینجاست که یاد قدیم ها میکنیم. یاد آن زمانی که خودرو کاملا تحت کنترل راننده بود. در حال حاضر این خودروها هستند که افراد را میرانند نه رانندگان آنها را.قبل از روی کار آمدن خودروهای هوشمند  تنها کاری که راننده میکرد نگاه به روبرو و حرکت کردن بود.ولی امروز ماشین به ما میگوید که در 1 کیلومتری شما سگی در حال عبور از خیابان است یا مثلا خودرویی جلوتر از شما در حال تعویض لاین خود میباشد. یه جورایی میتوان گفت ماشین ها دیگر به ما اطمینان ندارند و فکر میکنند ما مورد اعتمادشان نیستیم. این اتومبیل ها هستند که خودشان خودشان را میرانند. یعنی در آینده راننده عملا نقش خاصی ندارد.

پیش بینی شده است که تا سال 2020 خودروهای خودران ( که قبلا هم در مورد آنها صحبت کرده ایم) در همه جا حضور خواهند داشت.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0