خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز




درباره ی خودروی لندکروز بیشتر بدانیم

لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.  شرکت تویوتا اعلام کرده است که از سال 2019  بیش از 10 میلیون دستگاه از این خودرو شاسی بلند و پرفروش که توانایی آفرود را نیز دارد ، در سراسر جهان به فروش رسانده است.

تولید اولین نسل از لندکروز در سال 1951 به عنوان نسخه ای از تویوتا که شبیه به جیپ بود ، آغاز شد. لندکروز در سبک های بدنه کانورتیبل ، هارد تاپ ، استیشن واگن و شاسی کابین تولید شده که تا به امروز  قابلیت اطمینان و طول عمر لندکروز باعث محبوبیت زیادی شده است ، به ویژه در استرالیا ، جایی که پرفروش ترین خودروی چهار چرخ محرک طرفداران زیادی دارد . جالب است بدانید به طور گسترده ای لندکروز را در خارج از استرالیا آزمایش می کند ، چون یکی از سخت ترین محیط های عملیاتی در هر دو درجه حرارت و زمین را داراست .

این خودرو با نسل پنجم J200 وارد ایران شد که نسخه های شش سیلندر آن تیپ GXR و نسخه هشت سیلندر آن تیپ VXR بودند. آپشن ها و ویژگی های خاص فقط در نسخه ی هشت سیلندری تویوتا لندکروز موجود است که شامل : ایربگ های زانویی ، کرال کنترل ، کنترل و کشش پایداری ف کمک حرکت در شیب و غیره می شود.

سایز رینگ تویوتا لندکروز

این خودروی پرفروش و پرطرفدار دارای سایز لاستیک خاصی است. لاستیک مناسب برای تویوتا لندکروز سایز 285/60R18 است که مناسب برای تیپ های GXR ، VXR و FJ25 می باشد. شما می توانید سایز لاستیک 285/65R18 را نیز جایگزین آن کنید و در صورت داشتن این خودرو در تیپ RJ77 لاستیک سایزهای 225/75R15 و 31X10.5R15 را زیر خودروی خود نصب کنید. انتخاب و خرید بهترین سایز لاستیک برای لندکروز می تواند عملکرد این خودرو را بالاتر ببرد و یک رانندگی آرام، لذت بخش و ایمن را برای شما و سرنشینان خودرو چه در آنرود و چه در آفرود ارائه دهد.

جدیدترین قیمت لاستیک تویوتا لندکروز

 همانگونه که در بالا بیان شده لندکروز یک خودروی پرفروش ، قدرتمند و البته گران است که قطعاً نیاز به تجهیزات عالی و درجه یک دارد. لاستیک نیز از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که کیفیت بالا و عملکرد آن بر خودروی شما بی تاثیر نخواهد بود. پس انتخاب مناسب لاستیک از برندهای موجود در بازار به نظر کار دشواری نیست ! شما از برندهای مطرح خارجی برای سایز لاستیک لندکروز می توانید از میشلن ، دانلوپ ، گودیر ، هانکوک ، تراینگل و ... استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با ارائه انواع لاستیک خارجی از شناخته شده ترین برندها و به روزترین قیمت ها به صورت رقابتی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا لاستیک موردنظر خود را برای هر نوع خودرویی ، بخصوص لندکروز به شکل آنلاین خریداری کنید و آن را در هر کجایی ایران که هستید ، تحویل بگیرید. برای خرید لاستیک تراینگل برای لندکروز و خرید لاستیک جی تی رادیال مناسب برای لندکروز در طرح گل های متنوع و با عملکرد بالا نیز می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0