انتخاب و خرید بهترین لاستیک برای ساینا




کوتاه درباره ی خودروی ایرانی ساینا

در این مقاله به بررسی خودروی ساینا و خرید بهترین لاستیک برای آن در سایز مناسب و قیمت دولتی و مقرون به صرفه می پردازیم. خودروی ساینا در اصل به عنوان جایگزینی برای تیبا در نظر گرفته شده است. اما می توان گفت از نظر کیفیتی و فنی تغییرات بخصوصی در آن ایجاد نشده است و فقط در ظاهر این خودرو تغییراتی بسیار کوچک دیده می شود. در اصل مشخصات فنی خودرو ساینا کاملاً برگرفته از تیبا ساخته شده است ، با این تفاسیر که کمی کابین آن بزرگتر و ظاهر آن به روز تر شده است. این خودرو به جهت داشتن آپشنی اتوماتیک و همانطور که گفته شد فضای کابینی بزرگتر به عنوان یک خودروی اقتصادی شناخته می شود و طرفداران زیاد را نیز دارد. کیفیت پایین متریال استفاده شده در این خودرو ، فرمانپذیری متوسط ، ایجاد صدا در دورهای بالا باعث گردیده تا این خودرو فقط مناسب ترددهای داخل شهری باشد و برای ترددهای بین شهری مناسب نباشد.

داخل خودرو تقریباً شبیه به تیبا طراحی شده است البته با تغییراتی جزئی ! فقط می توان گفت که در نسخه آپشنال این خودرو تغییراتی همانند: اضافه شدن نمایشگر مرکزی و فرمان D شکل ، صورت گرفته است. نسخه ی فیس لیفت شده ی تیبا دارای پیشرانه ای 4 سیلندری و قدرت موتوری 87 اسب بخاری به همراه 128 نیوتن متر گشتاور و یک جعبه دنده ی 5 سرعته دستی نیز است.  این خودروی ایرانی با تیپ هایی همچون: ساده ، SX و EX است که امکاناتی محدود دارد و از نظر قیمتی نیز بسیار اقتادی و به صرفه است. ساینا مناسب برای افرادی است که به دنبال یک خودروی سدان اتوماتیک با صرفه ی اقتصادی می باشند.

سایزها لاستیک ساینا

لاستیک را به عنوان مهمترین بخش خودرو می شناسیم که تضمین کننده ی ایمنی سرنشینان خودرو است. استفاده از سایز مناسب لاستیک علاوه بر اینکه طول عمر خودروی شما را افزایش می دهد ، ایمنی را نیز برای شما تضمین می کند. استفاده از لاستیک فابریک مناسب هر خودرو سایش زودهنگام را کاهش می دهد. لاستیک مناسب برای ساینا SX سایز 185/60R14 است که جزو پرفروش ترین سایزهای لاستیک در ایران می باشد. شما امکان تغییر سایز لاستیک ساینا را نیز دارید که البته توصیه نمی گردد ، به این دلیل که ممکن است عملکرد خودروی شما را کاهش و مصرف سوخت را افزایش دهد.

کدام لاستیک برای ساینا مناسب است ؟

برندهای زیادی از جمله برندهای ایرانی مانند: لاستیک بارز ، لاستیک ایران تایر و غیره و همینطور برندهای خارجی در سایز فابریک مناسب برای خودروی ساینا تایر تولید می کنند. خرید لاستیک برای ساینا EX با قیمت اقتصادی می تواند از بین برندهای ایرانی صورت گیرد. شما می توانید با خرید لاستیک بارز مناسب برای ساینا که از پرفروش ترین برندهای ایرانی تایر می باشد، علاوه بر قیمت مقرون به صرفه و دولتی تایری با عملکرد بالا را تهیه نمایید. لاستیک ایران تایر برای ساینا نیز می تواند انتخاب دوم شما برای خرید لاستیک دولتی با کیفیت مناسب برای این خودرو باشد.

خرید لاستیک ساینا

برای خرید لاستیک مناسب برای ساینا می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که ارائه دهنده ی انواع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر و پرفروش می باشد ، با مقایسه محصولات با یکدیگر و قیمت های رقابتی مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و بعد از خرید در صورت نیاز نیز خدمات نصب و بالانس درب منزل دریافت نمایید. شما می توانید با خرید لاستیک از هایپرتایر تجربه یک خرید لذتبخش را داشته و آن را به دوستان خود نیز توصیه کنید. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0