بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل





کوتاه درباره ی فولکس وگل دوست داشتنی

فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

چندین گونه از گل در آمریکای شمالی نیز با نام فولکس واگن فاکس از سال 1987 تا 1993 به بازار عرضه شد. گل در چندین نسخه مانند: هاچ بک های سه و پنج در، سدان های چهار در (فولکس واگن وویج)، استیشن واگن های سه و پنج در (فولکس واگن پاراتی) و کوپه های دو درب تولید شده است. فولکس واگن ساویرو) گل برای 27 سال متوالی، از سال 1987 تا 2014، پرفروش‌ترین خودرو در برزیل بود و از سال 1988 تاکنون محبوب‌ترین خودرو در آرژانتین بوده است. تقریباً پنج میلیون گل از سال 1980 در آمریکای جنوبی تولید شده است.

جالب است بدانید این خودرو نام خود را از کلمه ای پرتغالی برای گل در فوتبال گرفته است و از علاقه برزیلی به فوتبال استفاده می کند. این خودرو برای آمریکای جنوبی بسیار پرفروش بود به خصوص در برزیل. این خودرو از موتوری 4 سیلندری با حجم 1800 سی سی بهره می برد که حداکثر قدرت آن 100 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه است. در ادامه به بررسی بیشتر لاستیک مناسب فولکس گل می پردازیم و به شما خواهیم گفت که کدام برند مناسب این خودرو است و از کجا می توانید آن را تهیه کنید.

مشخصات فنی لاستیک فولکس گل

لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که باید دارای مشخصاتی باشد که بتواند یک رانندگی ایمن و آرام را به شما ارائه دهد. یکی از مشخصات بسیار مهمی که در هنگام خرید لاستیک برای هر خودرویی باید به آن توجه کنید، سایز لاستیک است و هر خودرویی دارای سایز لاستیکی جداگانه است. سایز فابریک لاستیک فولکس گل 14/60/185 است که سایز فابریک بسیار از خودروهای دیگر نیز است. حتما به خاطر داشته باشید که لاستیک جدیدی که برای خودروی گل خود خریداری می کنید ، سایز فابریک باشد. نصب لاستیک استاندارد زیر خودرو عملکرد خودرو را افزایش می دهد و ایمنی را نیز برای شما تضمین می کند.

قیمت لاستیک فولکس گل

توجه داشته باشید که در هنگام خرید لاستیک ، قیمت برایتان الویت نداشته باشد. اول موردی که باید به آن دقت کنید سایز، سپس عملکرد و برند تایر و در آخر قیمت لاستیک باشد. اگر به قیمت اهمیت می دهید، شما می توانید با خرید لاستیک بارز مناسب برای فولکس گل که از قیمتی دولتی و نرخ مصوب بهره می برد، اطمینان حاصل کنید که علاوه بر کیفیتی مطلوب ، قیمتی مناسب نیز بابت لاستیک فولکس گل خود می پردازید. بارز پرفروش ترین لاستیک ایرانی است که محصولاتی باکیفیت را تولید می کند و جزو پرفروش ترین برندهای ایرانی شناخته می شود.

اما اگر به دنبال لاستیک خارجی با قیمتی مقرون به صرفه هستید، بهتر است به لاستیک تراینگل مناسب فولکس گل که یک لاستیک چینی و باکیفیتی است ، نگاهی بیاندازید. شما می توانید با صرفه کمترین هزینه لاستیک خوبی را از برند تراینل خریداری نمایید.

خرید لاستیک فولکس گل

برای خرید لاستیک مناسب گل بهتر است به فروشگاه و مراکزی مراجعه کنید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشند و هم خدماتی منحصربفرد را به شما ارائه دهند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر ، از مراکز فروش لاستیک دولتی در تهران است که علاوه بر فروش لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی به صورت آنلاین ، ارائه دهنده ی خدمات نصب سیار نیز می باشند تا شما طعم خریدی لذتبخش را به همراه خدماتی خاص دریافت کنید. باخرید لاستیک بارز مناسب برای گل از این وب سایت می توانید ، اگر در شهرهای دیگر ایران سکونت دارید ، آن را از طریق باربری یا پست دریافت کنید و اگر در تهران سکونت دارید از خدمات نصب به صورت سیار یا در یکی از مراکز خدمات این شرکت در غرب و شرق تهران بهره مند شوید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0