شرکت های بزرگ به بارز اطمینان می کنند




گروه صنعتی بارز موفق به اخذ گرید B در پنل تامین کنندگان جهانی رنو- نیسان شد.

ممیزی ASES رنو پارس در روز 30 مهر ماه سال جاری در کارخانه کرمان گروه صنعتی بارز برگزار شد و پس از 6 ماه کار فشرده و با برنامه ریزی، موفق به اخذ گرید B در پنل تامین کنندگان جهانی رنو- نیسان شد.

اخذ گرید B رنو - نیسان بسیار حائز اهمیت است چرا که این ارزیابی بر مبنای استانداردهای جهانی اتحاد رنو- نیسان انجام شده است و این مقایسه، عملاً مابین بیش از 1000 تامین کننده این اتحاد صورت می گیرد. لذا علاوه بر نفس ارتقاء کیفی سیستم مدیریت کیفیت بارز، قرار گرفتن در پنل تامین کنندگان جهانی رنو- نیسان افتخاری دیگر برای گروه صنعتی بارز است که این شرکت را قادر می سازد به صورت تامین کننده اصلی (Original Equipment) با سایر سایت های تولید خودروهای رنو - نیسان همکاری داشته باشد.

ضمنا یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر گروه صنعتی بارز بالاترین نمره (67) را در بین بیش از 10 قطعه ساز ایرانی در ارزیابی ASES اخذ کرده است و همانطور که در گزارش ممیزین محترم رنوپارس ذکر شده است، بارز به عنوان یک نمونه در بین سایر تامین کنندگان ایرانی معرفی می شود.

همچنین لازم به ذکر است که کمتر از 10 تامین کننده در پنل رنو - نیسان دارای گرید A هستند که همگی، فرآیند تولیدی کاملا ماشینی و بدون دخالت اپراتور را دارند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0