کمپانی تایر تراینگل




 

درباره کارخانه تراینگل چین

کارخانه تایرسازی تراینگل چین به عنوان یکی از پیشروان صنعت تایر در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک آفرود، لاستیک باری، لاستیک اتوبوسی، لاستیک راهسازی، لاستیک معدنی و صنعتی در کشور چین آغاز کرده است. این کمپانی هر ساله با گسترش مرکز تحقیق و توسعه خود با بهره گیری از جدیدترین سیستم های کنترل کیفی در تلاش است تا محصولاتی با تکنولوژی روز جهان تولید و با استفاده از الگوی توسعه پایدار و به کارگیری استانداردهای روز جهانی با حفظ منابع محیط زیست، محصولی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید. 

  •  تمامی کارخانه های تایر تراینگل مجهز به دستگاه ها و نرم افزارهای هوشمند کنترل کیفی می باشند تا از این طریق اطمینان کامل برای ارائه محصولی با کیفیت حاصل شود. 
  • کارخانه تراینگل به دلیل ظرفیت بالای تولید انواع تایرهای سواری، تایر باری، تایر اتوبوسی، تایر راهسازی و معدنی، یکی از تامین کنندگان اصلی تایر برای حدود 50 خودروساز چینی مانند فاو، دانگ فنگ، جی ام، نیسان، سوزوکی، ولوو، کاترپیلار، ترکس، هیوندای و غیره ... می باشد.  
  • عرضه و فروش محصولات تراینگل در بیش از 165  کشور جهان از جمله: امریکای شمالی و جنوبی، اروپا، استرالیا، روسیه، هند، چین و دیگر کشورهای آسیایی، حاکی از کیفیت بالا و جهانی شدن این برند می باشد. 
  • کارخانه تایر تراینگل فعالیت تجاری خود را بر مبنای ارزشهایی مانند: صداقت، سختکوشی، تعهد در توسعه و نوآوری، انجام مسئولیت اجتماعی در قبال محیط زیست، پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان، همکاران تجاری و کارکنان خود بنا نموده است.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0