بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان





معرفی خودروی رنو تلیسمان

رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد. این خودرو در کشور کره و فرانسه تولید می گردد . نسخه سالون تلیسمان برای اولین بار در 6 ژوئیه 2015 در کارخانه کارلوس گوسن ، رونمایی شد . این خودرو بر اساس پلتفرم CMF CD ساخته شده است که به طور مشترک توسط رنو و نیسان توسعه یافته است. بر روی این خودرو پیشرانه های مختلفی نصب گردیده است. جالب است بدانید در کره این خودرو با نام رنو سامسونگ SM6 شناخته می شود.

رنو بر طراحی، تجهیزات و راحتی با هدف برخورداری از سهم بازار در بخش خودروهای بزرگ خانوادگی تمرکز کرد و تلیسمان اولین خودروی بزرگ رنو پس از رنو 18 در دهه 1980 است .

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان

عنوان بهترین لاستیک برای هر شخصی می تواند ، متفاوت باشد. اشخاصی هستند که فقط به برند لاستیک و بعضی فقط به قیمت لاستیک و ... توجه می کنند. اما ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که علاوه بر برند و قیمت، سایز لاستیک، عملکرد تایر و ویژگی های آنها نیز در انتخاب و خرید لاستیک جدید تاثیر گذارند. باید به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدا، گزینه ای که باید به آن اهمیت بدهید سایز لاستیک است. سایز لاستیک مناسب رنو تلیسمان در تیپ های E2 , E3 بهتر است از بین سایزهای 225/55R17 ، 245/45R18 و 245/45ZR18 انتخاب گردد. این سایزIH مناسب این خودرو هستند که به صورت استاندارد و پهن ارائه می شوند. 

خرید اینترنتی لاستیک رنو تلیسمان

خرید لاستیک مناسبی که علاوه بر ضمانتنامه ی معتبر دارای قیمت مناسب نیز باشد از بین فروشگاه های متعدد لاستیک فروشی در ایران شاید کم دشوار به نظر آید. اما شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر انواع لاستیک دولتی و لاستیک خارجی را برای این خودرو و خودروهای دیگر خریداری کنید و حتی برای انتخاب بهتر از بین برندهای موجود ، با متخصصین فروش این شرکت مکالمه کرده و از آنها مشاوره دریافت نماید و یا با مطالعه ی ویژگی های هر تایر و امکان مقایسه آنها با یکدیگر بهترین انتخاب را داشته باشید و با اطمینان از قیمت مناسبی و ضمانت فروشی که ارائه می گردد ،  خدمات نصب لاستیک به صورت سیار نیز دریافت نمایید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به این سایت لاستیک تراینگل مناسب رنو تلیسمان را با 5 سال خدمات پس از فروش شرکت وارد کننده این تایر یعنی شرکت نیکران لاستیک با بهترین قیمت به صورت آنلاین و به راحتی خریداری نمایید. برندهای دیگری همچون: لاستیک هانکوک، لاستیک سومیتومو، لاستیک یوکوهاما، لاستیک کومهو، لاستیک میشلن و برندهای معتبر و پرفروش دیگر نیز در سایزهای لاستیک رنو تلیسمان تایر تولید می کنند و در بازار جهانی با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. اما شما با انتخاب لاستیک تراینگل چین می توانید هم در هزینه ی خود صرفه جویی کنید و هم لاستیک باکیفیت و کارآمد را خریداری کنید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مهدی محمدی

در تاریخ 1402/05/09

برای تالیسمان ایا لاستیک 245x50x18 میتوان نسب کرد اسیب به ماشین نمیزنه

پاسخ هایپرتایر:

با سلام، بله می تونید نصب کنید ایرادی ندارد.

مقایسه 0