لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا





درباره ی خودروی کوئیک سایپا بیشتر بدانیم

سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است. موتور خودروی کوئیک منطبق با استاندارد یورو 4 و یورو 5 اروپا است.

این خودرو از نظر ظاهری و فرم بدنه شباهت زیادی با ساینا داشته با این تفاسیر که کمی در سپر جلو ، گلگیر تغییری ایجاد گردیده است. در کابین این خودرو نیز شاهد داشبورد دو رنگ ساینا هستیم ، با این تفاوت که یک صفحه نمایشگر در آن اضافه شده است. متریال استفاده شده در ساخت این خودرو نیز مانند محصولات دیگر سایپا بود و کیفیتی مشابه آنها دارد. در ادامه به بررسی لاستیک مناسب این خودرو در تیپ های SE ، ST ، SE-A خواهیم پرداخت و سایزهای و برندها و قیمت های آنها را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

بهترین لاستیک برای کوییک

مفهوم بهترین لاستیک برای هر شخصی متفاوت است. ممکن است کسی بهترین لاستیک را فقط برند آن بداند و ممکن است شخصی قیمت و شخصی دیگر سایز و عملکرد آن و گاهی ممکن است توجه به همه ی این موارد برای یک شخص نشان دهنده یک لاستیک مناسب باشد. باید گفت توجه به سایز لاستیک ، برند ، عملکرد آن و قیمت ، همه در اینکه یک لاستیک عنوان بهترین را از آن خود کن ، تاثیر گذار است. پیش از خرید باید به اولین نکته ای که توجه کنید سایز لاستیک باشد. استفاده از سایز فابریک و استاندارد باعث عملکرد بهتر خودروی شما در جاده می گردد. این خودرو در تیپ های SE ، ST ، SE-A در بازار به فروش می رسد که شما می توانید لاستیک کوئیک SE فابریک را با سایز استانداردی 185/65R14 تهیه نمایید و البته تایرهای پهن تر را که ما توصیه نمی کنیم ، با سایزهای 195/60R14 و 205/60R14 نیز برای آن خریداری کنید.

قیمت لاستیک کوئیک

بعد از سایز لاستیک نکات دیگری که باید به آن توجه کنید ، برند لاستیک و نوع عملکرد آن است. بعد از آن نیز می توانید به قیمت لاستیک توجه کنید. برندهای زیادی هستند که ارائه دهنده سایزهای مناسب برای این خودرو می باشند. بطور مثال: لاستیک بارز مناسب برای کوییکرا می توانید در طرح گل های مختلف و در سایز استاندارد از وب سایت هایپرتایر به عنوان لاستیک دولتی تهیه نمایید و آن را در هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید و اگر در تهران یا کرج ساکن هستید ، خدمات نصب و بالانس دریافت نمایید. شما همچنین می توانید لاستیک نکسن کره مناسب برای کوییک و جی تی رادیال اندونزی که از تایرهای باکیفیت و پرفروش خارجی در بازار هستند را در سایز پهن تر از این وب سایت با قیمتی رقابتی و مناسب خریداری نمایید و آنها را نیز در شهری که ساکن هستید ، دریافت کنید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0