بررسی لاستیک Primacy 4 میشلن




لاستیک میشلن مدل Primacy 4

عملکرد متمایز ترمزگیری در سطوح مرطوب چه زمانی که تایر جدید است و چه زمانی که تایر کارکرده است.

چرا لاستیک میشلن مدل Primacy 4 برای من مناسب است؟

به دو دلیل اصلی این تایر می تواند انتخابی متفاوت برای خریداران باشد. ابتدا فیلم زیر را برای درک بهتر این موضوع مشاهده نمایید:

 

 

ترمزگیری در مسیر خیس و مرطوب: عملکرد ویژه ترمزگیری این تایر در مسیرهای خیس و مرطوب چه زمانی که تایر جدید است و چه زمانی تایر ساییده شده و کارکرده است، از ویژگی های این تایر است. فاصله ترمزگیری تا ایست کامل هنگامی که تایر جدید است 2.5 متر کوتاه‌تر و هنگامی که لاستیک کارکرده است 5.1 متر کوتاه‌تر از سایر رقبا می باشد.

رانندگی بی‌صدا و راحت: به گفته بسیاری از رانندگان حرفه ای، این تایر رانندگی بی صدا و راحتی در مقایسه با سایر رقبا برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

نوآوری و فناوری‌های جدید در ساخت لاستیک Primacy 4 میشلن :

EVERGRIP TECHNOLOGY:

بدنه تایر جدید، 50٪ فضای خالی اضافی را برای تخلیه آب بیشتر (چه تایر نو و چه کارکرده) در مقایسه با تایرهای نسل قبلی فراهم می کند. ترکیبات لاستیکی جدید، لاستیک و سیلیکا را به طور قوی تر و یکدست تر کنار هم قرار می‌دهد و در حین تماس با جاده باعث اتلاف انرژی یکنواخت‌تری می‌شود.

نسل دوم فناوری SILENT RIB:

به کمک نوارهای قفل شونده بین بلوک های آج لاستیک، تاثیرات صدای هوایی که به سطح تایر هنگام حرکت برخورد می کند و چرخش تایر، به حداقل می رسد و یک رانندگی راحت و بی‌صدا را به ارمغان ‌می‌آورد.

تایرهای جدید Michelin Primacy 4 را مشاهده کنید.

منبع: میشلن


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0