لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3





تاریخچه ای کوتاه درباره لاستیک مزدا 3

خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزینمدا 323 گردید. نسل اول مزدا 3با نام Mazdaspeed3 در آمریکای شمالی ،  Axela در ژاپن و Mazda 3 MPS  در اروپا به بازار عرضه شد. نسل  دوم مزدا 3 برای مدل 2009 در اواخر سال 2008 رونمایی شد که مدل سدان آن در نمایشگاه خودروی لس آنجلس و مدل هاچ بک آن در نمایشگاه اتومبیل بولونیا به نمایش درآمد. در سال 2012 ، مزدا شروع به ارائه مزدا 3 با فناوری جدید Skyactiv خود کرد که دارای بدنه ای محکم تر ، گیربکس 6 سرعته بود و نسل سوم در اواسط سال 2013 به عنوان مدل 2014 معرفی شد.  

نسل چهارم مزدا 3 برای مدل 2019 در نوامبر 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس و اولین نمایش ASEAN در نمایشگاه خودرو سنگاپور رونمایی شد. برای مدل 2019 نیز مزدا 3 مجهز به فناوری جدید Skyactiv شد که در آن از جدیدترین موتورهای Skyactiv-X ، Skyactiv-G و Skyactiv-D ، که هرکدام از آنها کنترل کننده سرعت هستند را فراهم می کند .

 مزدا 3 در حال حاضر به صورت استاندارد با موتور 2.5 لیتری که قبلاً اختیاری بود ، عرضه می شود و همچنین چهار چرخ محرک را به گزینه ای در دسترس تبدیل کرده است.  مزدا 3 با فروش بیش از 6 میلیون دستگاه ، در ژانویه 2019 پرفروش ترین خودروی مزدا شد.

لاستیک فابریک مزدا 3

پیش از خرید لاستیک جدید ، اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد سایز لاستیک است. تنوع در عرضه سایز لاستیک در این صنعت باعث می گردد تا انتخاب لاستیک و اینکه کدام سایز برای خودروی ما مناسب است کمی دشوار باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر و جستجوی نام خودرو و مدل آن لاستیک مناسب آن را بیابید و به راحتی نیز آن را خریداری کنید. در ابتدا توجه داشته باشید که لاستیک هر خودرو دارای سایز فابریک و لاستیک سایز پهن است که ما همیشه توصیه می کنیم از لاستیک استاندارد و فابریک برای خودروی خود استفاده کنید. مزدا 3 در تیپ های قدیم، جدید صندوقدار و جدید هاچ بک تولید و عرضه می شود.  لاستیک استاندارد مزدا 3 در سایز 205/55R16 ارائه می گردد که می توان از سایز 215/55R16 نیز به عنوان سایز پهن تر برای تیپ صندوقدار این خودرو استفاده نمایید.

مشخصات فنی و قیمت لاستیک مزدا 3

بعد از انتخاب سایز لاستیک نیاز به بررسی برندها دارید تا بعد از انتخاب برند موردنظر عملکرد و مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار دهید. بهترین لاستیک برای مزدا 3 را می توان در برندهای معتبر و شناخته شده ای خریداری نمود. لاستیک بارز مناسب برای مزدا 3 با سایز استاندارد را می توانید در طرح گل P624 که دارای طراحی منحصربفرد آج است و به کمک این طراحی امکان خروج بهتر آب در جاده خیس برای شما فراهم می گردد را خریداری نمایید. لاستیک تراینگل مناسب برای مزدا 3نیز یکی از انتخاب دیگری است که شما می توانید برای خودروی مزدای خود داشته باشید. این لاستیک عملکرد عالیدر جاده های خشک و بارانی از خود ارائه می دهد و مقاومت خوبی نیز برخوردار است. برای مشاهده قیمت هر یک از این تایر و تایرهای دیگر می توانید به وب سایت هایپرتایر مراجعه کنید تا بهترین لاستیک دولتی و لاستیک خارجی را در قیمت هایی رقابتی و عالی خریداری نمایید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0